abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du 
Aktuelle Eilmeldungen

 

Driftsethe: Störung Telefonie und Daten über Mobilfunk

 

TV: Die Frequenzumstellung geht weiter. In unserem Blog findest Du alle relevanten Infos. Klick hier.

1

Frage

2

Antwort

3

Lösung

vodafone homespot access problem
wonkobaggins
Daten-Fan
Daten-Fan

Hello, I have lost access to my Vodafone homespot service. The service is activated in my account, and my screename and password are complete. The error message is attached.

 

Please let me know what to do.  Thank you,

 

Daniel

1 Antwort 1
Martin59
Moderator:in
Moderator:in

Hello wonkobaggins,

 

does the message only appear for one hotspot, or for multiple hotspots?

 

Did you buy a HotSpot ticket or do you use your own cable connection?

 

Best regards, Martin

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes und Sternen!