
- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
- Anstößigen Inhalt melden
am 02.12.2019 10:32
Greetings
I installed my router following the instructions and all the lights are on. Both my cellphone and PC connect to the WiFi, but the internet does not work.
The IP address says "DOCSIS offline". Does anyone know how to fix this?
I appreciate in advance your help.
Best regards,
Angela M.
Gelöst! Gehe zu Lösung.
Akzeptierte Lösungen
- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
- Anstößigen Inhalt melden
am 04.12.2019 17:46
Hey amarulanda,
sounds good and the college from the hotline hire a technician for you. That would have been my next move, too. The appointment follows in the next step to you.
Regards
Jens
- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
- Anstößigen Inhalt melden
am 02.12.2019 21:03
Hello Angela,
is it a new contract? Sometimes your own installation may not work.
You can sent me a pm with your customer data.
Regards
Jens

- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
- Anstößigen Inhalt melden
am 02.12.2019 21:28
Hello Jens,
I just sent you the information to a pm.
Thanks
- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
- Anstößigen Inhalt melden
am 03.12.2019 17:00
Hey amarulanda,
i can't reach the cable-router. Did you take the router off the power now?
You need a technician, if the connection hasn't been established yet.
I'd like to hire a technician and give your number to the appointment. Is that okay?
Regards
JensI

- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
- Anstößigen Inhalt melden
am 03.12.2019 18:03
Hello Jens.
Yes, the router is on.
I want to make the appointment with the technician. I called today the curstomer service (08005266625) and they told me they were going to check what the problem is. But I really need to solve this issue since I need the internet for my work.
I appreciate your help.
Best regards,
Angela M.
- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
- Anstößigen Inhalt melden
am 04.12.2019 17:46
Hey amarulanda,
sounds good and the college from the hotline hire a technician for you. That would have been my next move, too. The appointment follows in the next step to you.
Regards
Jens

- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
- Anstößigen Inhalt melden
am 11.07.2020 19:03
ich habe die gleich peoblem. ich habe ein neue vertrag gemacht mit Vodafone aber in mein online portal uber kabelbox steht DOCSIS offline.
wie kann ich ein PM schicken oder havben sie eine email wo ich kan mein daten schicken.?
danke
- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
- Anstößigen Inhalt melden
am 13.07.2020 13:42
Hi Atta007,
eröffne bitte einen eigenen Thread zu Deinem Thema. Wir kümmern uns darum.
Nach über einem halben Jahr, gehe ich davon aus, dass für den TE alles geklappt hat, daher mache ich hier zu.
Viele Grüße
Marco
