
- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
- Anstößigen Inhalt melden
am
03.03.2019
20:12
- zuletzt bearbeitet am
04.03.2019
09:33
von
1NG0
Hi,
I just bought a prepaid CallYa sim card and I wanted to register it with "my vodafone".
They asked for a customer passowrd, but I did not have it as I did not have a contract and I did not set it.
What should I write in it?
Thanks!
EDIT: Moved into the right board.
- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
- Anstößigen Inhalt melden
am 04.03.2019 13:29
Hello @,
the customer password was assigned when the SIM card was activated. if the card was registered no more than 90 days ago, i can send you the customer password by e-mail. please send me your phone number and e-mail address by pn. thank you!
many greetings
ramona

- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
- Anstößigen Inhalt melden
am 04.06.2019 18:47
I have the same problem. I bought a Call-Ya SIM in 14.05.2018 and want to register on MyVodafone. But I don't have a customer password, it was not given to me. What can I do?
- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
- Anstößigen Inhalt melden
am 05.06.2019 11:42
Hi @jlanzago,
you can only set a new password with the form 265: https://www.vodafone.de/infofaxe/265.pdf Please send it filled out. We then enter your new password.
Best regards, KerstinV
Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!
Öffentliche Lösungen helfen allen – schreibt uns daher bitte einen Beitrag statt einer unaufgeforderten PN.
Private Daten erfragen wir bei Bedarf.

- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
- Anstößigen Inhalt melden
am 05.06.2019 17:25
Thanks. Done.

- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
- Anstößigen Inhalt melden
am 13.06.2019 16:38
Hi Ramona, I have the same issue. I received my sim card on May-26. Please let me know if you can email or sms the password.
Thanks, Andre
