abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du 
Chat Jetzt mit TOBi chatten
Störung? Nutz unsere Hilfe bei Störung!
Mehr? Entdecke unsere digitalen Lösungen und nutz sie!
Chat Jetzt mit TOBi chatten
Störung? Nutz unsere Hilfe bei Störung!
Mehr? Entdecke unsere digitalen Lösungen und nutz sie!
Chat Jetzt mit TOBi chatten
Störung? Nutz unsere Hilfe bei Störung!
Mehr? Entdecke unsere digitalen Lösungen und nutz sie!
Chat Jetzt mit TOBi chatten
Störung? Nutz unsere Hilfe bei Störung!
Mehr? Entdecke unsere digitalen Lösungen und nutz sie!
1

Frage

2

Antwort

3

Lösung

Vodafone Email - Not Accepting Emails From Our Network
AreebMaileroo
Smart-Analyzer
Smart-Analyzer

Hi there,

 

We're having a bit of issues while reaching Vodafone Germany customers. Essentially, what happens is we get a TCP RESET when messaging Vodafone clients from two of our IP network ranges. The other range works without any issues. Would you be able to assist us or redirect us to your postmaster department?

 

We suspect that our IP addresses are for some reason banned at your network, but even though our clients don't send more than 5,000 emails a month to Vodafone networks. Happy to provide more details!

3 Antworten 3
RobertP
Giga-Genie
Giga-Genie

did you check if your range is listed in some popular blacklists

We did. There are no blacklists affecting our IP addresses.

AreebMaileroo
Smart-Analyzer
Smart-Analyzer

The issue has been resolved. Reached out to postmaster@vodafone.de!