abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du 
Aktuelle Eilmeldungen

TV: Kabelfernsehen wird Mietersache. Jetzt handeln!
Deine Störung ist nicht dabei? Dann nutz unseren Störungsfinder!

1

Frage

2

Antwort

3

Lösung

Cancellation before activation date
Dharmik33
Daten-Fan
Daten-Fan

I want to cancel my DSL before activation date(20.02.2024). I received contract confirmation on 02.02.2024. Kindly help me for the solution. 

3 Antworten 3
andreasabaad
SuperUser
SuperUser

Seit 08/22 Ist ist dies ein reines Kunden helfen Kunden Forum. 

Du musst dich an die offiziellen Kontaktstellen wenden.

https://forum.vodafone.de/t5/Vodafone-News/Dein-Kontakt-zu-Vodafone/m-p/1912292#M10954

RobertP
Giga-Genie
Giga-Genie

@Dharmik33  schrieb:

I received contract confirmation on 02.02.2024.


then it's too late to cancel the contract 

As Service has not been activated yet Can you please help me to find a way to cancel the contract? I am moving to new home due to job change and there is already a internet connection from my company.