Ich habe 2 Modems erhalten
Stefffen1
Smart-Analyzer
Smart-Analyzer

Ich habe 2 Modems erhalten, kann ich den Grund dafür überprüfen? Ich habe versucht, den Kundenservice zu erreichen, aber mein Deutsch reicht nicht für einen Anruf

 

1 Akzeptierte Lösung

Akzeptierte Lösungen

Hi Lars, apologies if I reply in english. I was finally able to solve it with a phone call with Customer Service just a few minutes ago. I will receive by post a Sticker with the right address where to send back the 2nd Modem.

Thank you very much for your help anyways!

 

 

Lösung in ursprünglichem Beitrag anzeigen

3 Antworten 3
Lars
Moderator:in
Moderator:in

Hi Stefffen1,

 

verrätst Du mir, aus welchen Bundesland Du kommst? Waren Schreiben im Paket enthalten und haben sich die Schreiben auf die gleiche Kundennummer bezogen?

 

Viele Grüße

Lars

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes!

Hi Lars, apologies if I reply in english. I was finally able to solve it with a phone call with Customer Service just a few minutes ago. I will receive by post a Sticker with the right address where to send back the 2nd Modem.

Thank you very much for your help anyways!

 

 

Lars
Moderator:in
Moderator:in

Hi Stefffen1,

 

english is not a problem. I’m glad it’s been cleared up. The thread I then close with it.

 

Best regards

Lars

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes!