am 07.10.2021 10:16
Ich habe 2 Modems erhalten, kann ich den Grund dafür überprüfen? Ich habe versucht, den Kundenservice zu erreichen, aber mein Deutsch reicht nicht für einen Anruf
Gelöst! Gehe zu Lösung.
am 07.10.2021 17:39
Hi Lars, apologies if I reply in english. I was finally able to solve it with a phone call with Customer Service just a few minutes ago. I will receive by post a Sticker with the right address where to send back the 2nd Modem.
Thank you very much for your help anyways!
am 07.10.2021 17:11
Hi Stefffen1,
verrätst Du mir, aus welchen Bundesland Du kommst? Waren Schreiben im Paket enthalten und haben sich die Schreiben auf die gleiche Kundennummer bezogen?
Viele Grüße
Lars
am 07.10.2021 17:39
Hi Lars, apologies if I reply in english. I was finally able to solve it with a phone call with Customer Service just a few minutes ago. I will receive by post a Sticker with the right address where to send back the 2nd Modem.
Thank you very much for your help anyways!
am 07.10.2021 18:43
Hi Stefffen1,
english is not a problem. I’m glad it’s been cleared up. The thread I then close with it.
Best regards
Lars