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Frage

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Antwort

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Lösung

Bitte helfen Sie mir.
Steve_Park
Smart-Analyzer
Smart-Analyzer
 
Seit ich das Internet zum ersten Mal installiert habe, funktioniert das Internet nicht mehr.
Bisher habe ich das Kundencenter Dutzende von Malen mehr kontaktiert, und ich habe das Modem mehrmals initialisiert, wie der Führer mir gab. Das Problem ist immer noch ungelöst.
Ich öffnete den Koffer, aber ich spreche kein Deutsch, also sagte ich, ich würde den Fall beenden und bat um einen Ingenieurbesuch, aber es ist schwer, einen Termin richtig zu vereinbaren.

Jetzt leide ich zu viel. Sollte das Problem noch in dieser Woche nicht gelöst sein, möchte ich den Vertrag kündigen. Ich habe das Internet noch nie benutzt. Bitte helfen Sie mir.

Since I first installed the Internet, the Internet has not been working.
So far, I have contacted the customer center dozens of times more, and I have initialized the modem several times as the guide gave me. The problem is still unresolved.
I opened the case, but I can't speak German, so I said I would end the case, and I asked for an engineer visit, but it's hard to make an appointment properly.

Now I'm suffering too much. If the problem is not solved by this week, I would like to cancel the contract. I have never used the internet. Please help me.
2 Antworten 2
Steve_Park
Smart-Analyzer
Smart-Analyzer
This problem is finally solved.
Thank you.

As you told me on the phone, please ensure that the billing is processed from today.
I logged on to the Internet for the first time today.

Vielen Dank.
 
Dieses Problem ist endlich gelöst.
Danke.
 
Da Sie mit mir telefoniert haben, stellen Sie bitte sicher, dass die Rechnungen ab heute bearbeitet werden.
Ich habe mich heute zum ersten Mal im Internet eingeloggt.
 
Vielen Dank.
 
Andre
Ex-Moderator:in
Ex-Moderator:in

 Hey Steve_Park,

I'm sorry to hear that you had such an rough start with your dsl contract.
No other user here in the community has access to your customeraccount.

Please get in touch with my colleagues from the customersupport.
For example via Twitter or facebook. You'll get help in english there.

Cheers,

Andre

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