Frage
Antwort
Lösung
am 11.11.2018 14:08
am 12.11.2018 11:13
Hi Igor_,
send me a private message with you customer data (mobile number and customer password).
Best regards
Der-Peter
am 11.11.2018 14:31
@Igor_@ schrieb:
Ich hab hochgeladen aber funktioniert nicht
Bitte bloß nicht zu viele Informationen...
Den unnötigen Doppelpost habe ich geschlossen und archiviert. Bitte Forenregeln beachten, @Igor_.
Ein Klick auf "Danke" tut nicht weh - ich sage schon mal "Dankeschee!"
Achtung, es folgt eine Signatur: Wenn überhaupt, dann jammern wir auf einem extrem hohen Niveau.
am 11.11.2018 16:30
Sprichst du Englisch?
am 11.11.2018 17:37
In my opinion, there are three possibilities:
That however is something no other customer here on the board can check and possibly correct. So it may now take a little patiuence until a moderator stops by in this thread and possibly can shed some light on the topic.
Ein Klick auf "Danke" tut nicht weh - ich sage schon mal "Dankeschee!"
Achtung, es folgt eine Signatur: Wenn überhaupt, dann jammern wir auf einem extrem hohen Niveau.
am 11.11.2018 17:44
Hi,
Thanks for reply!
Its more easy for me to explain in English, What happened is:
- I received a letter saying that i had 4 weeks to upload the file.
- I upload the file some days after and received the screen: Upload ok.
- Some weeks later i received a letter saying that i had 2 weeks to upload the file.
- Then I upload the file again and went to a vodafone store and ask for a woman that works there , She said ITS Alright.
- I try to call support but they dont speak english.
So now i wont be entilied to discount of a product that i dont use(She offers me internet to tablets because will be free).
am 12.11.2018 11:13
Hi Igor_,
send me a private message with you customer data (mobile number and customer password).
Best regards
Der-Peter