Frage
Antwort
Lösung
am 13.09.2018 22:51 - zuletzt bearbeitet am 14.09.2018 08:39 von Tina
Dear Mrs. Asenova,
to solve your problem, please visit our Vodafone forum under forum.vodafone.de. Open a new thread for your questions and have a little patience. One of my colleagues will take care of your problem.
Wir wünschen Ihnen noch einen schönen Tag.
Freundliche Grüße
Ihr Vodafone-Team
Vodafone Kabel Deutschland
Kundenservice
99116 Erfurt
Tel.: 0800 278 70 00
Kostenlose Rufnummer für Anrufe aus dem Inland
Kontaktseite: www.vodafone.de/kabelkontakt
Online-Agentin: www.vodafone.de/julia
Ihre Kontaktdaten: www.vodafone.de/datenschutz
--- Ursprüngliche Nachricht ---
Am 13.09.2018 11:02:06 schrieb Natalia.mailbox@email.de 'RE:Aw: Ihre Mahnung für die Vodafone Kabel Deutschland Kundennummer ***-0002'
Dear Vodafone.de
i don't not live anymore in the ***
i don't not have kabel internet contract with you Vodafone for Kabel or DSL internet.
Please check again your data.
01/06/2018 i live in the german address: ***
why you need money from me?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gesendet: Donnerstag, 13. September 2018 um 00:46 Uhr
Von: nicht.antworten@kundenservice.vodafone.com
An: natalia.mailbox@email.de
Betreff: Ihre Mahnung für die Vodafone Kabel Deutschland Kundennummer ***-0002
\t "_blank" Ihre Mahnung von VodafoneIhre Kundennummer: ***
Liebe Natalia Asenova,Sie bekommen mit dieser E-Mail wichtige Informationen von Vodafone.
Ihre persönliche Nachricht finden Sie im Anhang als PDF.
Freundliche Grüße
Ihr Vodafone-Team
MeinVodafone für SieUnsere Kunden finden ihre Schreiben in Ihrem persönlichen Portal unter \t "_blank" meinvodafone.de .
Sie finden dort alle Schreiben für 13 Monate.
Sicherheitshinweis: Wie erkenne ich gefälschte oder unerwünschte E-Mails und wie verhalte ich mich?
Infos dazu finden Sie auf \t "_blank" vodafone.de/sicherheitshinweis.Hinweis: Diese E-Mail wurde automatisch an Sie verschickt. Antworten an diese E-Mail-Adresse können wir nicht lesen. \t "_blank" \t "_blank" \t "_blank" \t "_blank" Vodafone.de> \t "_blank" Pflichtangaben> \t "_blank" Kontakt> \t "_blank" Datenschutz>
Copyright © 2018 Vodafone Kabel Deutschland GmbH
Informationen zu unseren Produkten und Services fuer Privatkunden finden Sie unter www.vodafone.de, fuer Geschaeftskunden der Immobilienwirtschaft und Mehrfamilienhauseigentuemer unter www.kabeldeutschland.de/wohnungsunternehmen.
Die gesetzlichen Pflichtangaben finden Sie unter www.vodafone.de/pflichtangaben
Edit: @Asenova personal data deleted
am 17.09.2018 12:54 - zuletzt bearbeitet am 17.09.2018 13:56 von andreasabaad
Hi Asenova,
if you no longer live at the old address, have you reported your move or cancelled your contract because of the move?
Regards
Stephan
am 17.09.2018 21:23 - zuletzt bearbeitet am 18.09.2018 00:45 von andreasabaad
Yes from a long time. I have done everything and I informed Vodafone that I changed the address and from Kabel internet we went to DSL internet at the new address where after a few days it was not possible to connect with the Telecom technician because you do not allow the connection to the building , and then, together with Vodafone, we canceled the contract and returned the internet box equipment.
XXX
FRITZ!Box 7430 (M)
Persönliche Daten aus Datenschutzgründen gelöscht!
am 20.09.2018 12:28
Hi Asenova,
Please send me a private message with the following information:
your name
your address
your customer number
the link of this thread
Please reply here when you have sent the private message.
Regards
Stephan
am 24.09.2018 12:45
Hello Asenova,
you moved on 1st June 2018, right? Please send me the registration confirmation for the new address.
Best regards
Tina
am 24.09.2018 14:42 - zuletzt bearbeitet am 25.09.2018 15:07 von Stephan
Dear Vodafone,
Here is the pdf file proof.
Please stop the kabel or anything internet connection.
i don't not use your service from 01/06/2018.
EDIT: @Asenova attachment deleted
am 25.09.2018 15:06
Hi Asenova,
thanks for that. This was needed to complete your cancellation.
You will get a written cancellation via post to your new address.
Regards
Stephan
am 25.09.2018 21:29
Dear Vodafone,
and the router DSL i have already returned back. 13.07.2018
13/07/2018 begin via DHL
Sendungsnummer 00340434220098276242
am 27.09.2018 09:45
Hello Asenova,
what address did you send the hardware to?
Best regards
Tina
am 27.09.2018 21:19
Dear Vodafone.de
From what I think I was told by Vodafone to me be send it here to this address.
Arvato logistics services
Warenannahme 2
Dieselstraße 64
33442 Herzebrock