Hello Balaji,
You are not here for customer service, we are all customers like you are one or were.
Please contact the chat with your problem at www.unitymedia.de/privatkunden/kontakt. Click on the tab Chat & Email and if a coworker is free, you can log in. Please keep your customer data (customer number, name, address and date of birth) ready, which will be asked for identification.
It
is regulated by law in Germany that if you move within the contract
period in a non-supplied area or building, a notice period of 3 full
months to the end of the month applies. However, you still have to submit the transfer confirmation in copy after the move.
If I understood your post correctly, you did that. Therefore,
my advice to contact the customer service chat, there are also
English-speaking staff who can help you most immediately.
Yours,
Torsten
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Hallo Balaji,
du bist hier nicht beim Kundenservice, wir sind alle Kunden wie du einer bist bzw. warst.
Wende dich bitte mit deinem Problem an den Chat unter www.unitymedia.de/privatkunden/kontakt. Dort den Reiter Chat & Email klicken und wenn ein Mitarbeiter frei ist, kannst du dich einloggen. Halte bitte deine Kundendaten (Kundennummer, Name, Anschrift und Geburtsdatum) bereit, die werden zur Identifikation abgefragt.
Es ist gesetzlich in Deutschland so geregelt, das wenn du innerhalb der Vertragslaufzeit in ein nicht versorgtes Gebiet bzw. Gebäude umziehst, eine Kündigungsfrist von 3 vollen Monaten zum Monatsende gilt. Du musst allerdings die Ummeldebestätigung in Kopie nach dem Umzug noch einreichen.
Wenn ich deinen Post richtig verstanden habe, hast du das ja gemacht. Daher mein Rat, dich an den Kundenservice-Chat zu wenden, dort gibt es auch englischsprachige Mitarbeiter, die dir meist sofort helfen können.
Gruß
Torsten