abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du 
Mehr? Entdecke unsere digitalen Lösungen und nutz sie!
Störung? Nutz unsere Hilfe bei Störung!
TOBi Jetzt mit TOBi chatten
Mehr? Entdecke unsere digitalen Lösungen und nutz sie!
Störung? Nutz unsere Hilfe bei Störung!
TOBi Jetzt mit TOBi chatten
Mehr? Entdecke unsere digitalen Lösungen und nutz sie!
Störung? Nutz unsere Hilfe bei Störung!
TOBi Jetzt mit TOBi chatten
Mehr? Entdecke unsere digitalen Lösungen und nutz sie!
Störung? Nutz unsere Hilfe bei Störung!
TOBi Jetzt mit TOBi chatten
Mehr? Entdecke unsere digitalen Lösungen und nutz sie!
Störung? Nutz unsere Hilfe bei Störung!
TOBi Jetzt mit TOBi chatten
Mehr? Entdecke unsere digitalen Lösungen und nutz sie!
Störung? Nutz unsere Hilfe bei Störung!
TOBi Jetzt mit TOBi chatten
Mehr? Entdecke unsere digitalen Lösungen und nutz sie!
Störung? Nutz unsere Hilfe bei Störung!
TOBi Jetzt mit TOBi chatten
1

Frage

2

Antwort

3

Lösung

Terminate GigaTV
Evleo
Netzwerkforscher
Netzwerkforscher

Hello,

 

In December I went to a shop to setup a kabel connection. The contract was setup and everything was ok.

However the sales person at the store apparently signed me up for GigaTV which I did not want, ask for or signed any contract for. I sent a cancellation email but it was unfortunately declined. So I now have a service I will never use or signed for.

 

How can I terminate this so that it is not auto-renewed after the year finishes? I would like to send the termination notice as soon as possible to not need to deal with this again later this year.

 

Thanks for your help.

1 Akzeptierte Lösung

Akzeptierte Lösungen

Hello Evleo,

 

I took care of the cancellation. You'll receive confirmation separately.

 

Best regards

Tina

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes und Sternen!

Lösung in ursprünglichem Beitrag anzeigen

5 Antworten 5
Stephan
Moderator:in
Moderator:in

Hi Evleo,

 

there's no TV package but just an internet contract in your customer account.

 

Regards

Stephan

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes!
Evleo
Netzwerkforscher
Netzwerkforscher

Hi Stephan,

 

Thanks for helping. Actually there is a giga tv associated with my customer account as I see it in the portal. However I cannot find any way on the portal to send a termination. Maybe it isnt visible as I havent ever used it? I can share more information in a private message if that would help.

 

thanks.

Tina
Moderator:in
Moderator:in

Hello Evleo,

 

I found another customer number. I will send it to you by PN. There you have GigaTV since december 2019 and since 3rd of april 2020 also internet & phone. Your first name is misspelled.

 

Best regards

Tina

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes und Sternen!

Hello Evleo,

 

I took care of the cancellation. You'll receive confirmation separately.

 

Best regards

Tina

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes und Sternen!
Evleo
Netzwerkforscher
Netzwerkforscher

All received. Thank you for the support.