- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
- Anstößigen Inhalt melden
am 09.08.2019 14:42
Hello,
I have Red Internet & Phone 500 Cable from more than a year and would like to downgrade to Red Internet & Phone 200/100 Cable. I have limited German speaking skills so calling the helpline did not help. I have even written mails before but of no use. I have been trying to do this from last one month.
Please let me know how to do it. I can send my customer number via private message. Thank you.
Regards,
Archana
Gelöst! Gehe zu Lösung.
Akzeptierte Lösungen
- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
- Anstößigen Inhalt melden
am 09.08.2019 14:53
A private message sent to one of the associates. Thank you and this can be ignored now.
- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
- Anstößigen Inhalt melden
am 09.08.2019 14:53
A private message sent to one of the associates. Thank you and this can be ignored now.