Frage
Antwort
Lösung
am
14.06.2025
13:52
- zuletzt bearbeitet am
15.06.2025
14:58
von
Kurtler
I keep finding problems with Vodafone Station. My Vodafone Station was replaced three months ago.
Now it automatically restarts every half hour or so. Turning it off and on again no longer helps.
I would like to change my current tariff. When I changed the tariff, it shows that the FRITZ!Box 6690 HomeBox is no longer available.
I don't know which version will replace Vodafone Station.
Please recommend a good choice.
Edit: @Sayer2022 Moved to the correct board. Regards Kurtler
am 14.06.2025 16:40
There is no more individual support here in the forum. Support in English is available via WhatsApp
The forum is now just a customer helping customer forum.
Best regards Kurt
15.06.2025 10:04 - bearbeitet 15.06.2025 10:13
Vielen Danke. Aber das ist nicht die Antwort, die ich erwartet hatte, ich habe hier keine Lösung gefragt. Ich stellte eine allgemeine Frage und teilte mein Problem. Nur eine solche schnelle Reaktion auf das Schießen dient nicht dem Zweck der Gemeinschaft. Ich hab auf eine Empfehlung erwartet. Außerdem Andere Kunden in dieser Situation könnten auch ihre Erfahrung erzählen, dass was Vodafone als Router anstelle von Vodafone-Station für hohere Tarif anbietet.
15.06.2025 14:53 - bearbeitet 15.06.2025 18:53
This is a German-speaking customer-help-customer forum.
Here, you can find the routers that Vodafone offers:
Was ist ein Kabel-Router? – Vergleich & Ratgeber | Vodafone
Here are the differences between the boxes:
FritzBox 6670 vs 6690: Die neue Alternative im Netzwerk
And if you get the message " the FRITZ!Box 6690 HomeBox is no longer available", then you have to contact Vodafone. The 6690 is still available.
Nobody here can help you.
Best regards Kurt