
- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
- Anstößigen Inhalt melden
am
15.03.2019
12:58
- zuletzt bearbeitet am
15.03.2019
13:08
von
WolfgangF
Hello,
My customer number is xxxxxxx and my Internet & Phone(Cable) contract is going to end soon and I would like to ask about the renewal. Could you please advise what would be my tarif if I am continuing with your service?
Thanks
Edit: Customer number removed

- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
- Anstößigen Inhalt melden
am 21.03.2019 08:53
Hi,
The router keep disconnecting the phones on it's WiFi often. This issue goes away if the router is restarted.
Regards,
Christin
- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
- Anstößigen Inhalt melden
am 22.03.2019 11:34
Hi Christin,
we're changing the cable router. The new device will be delivered by DHL in a few days. Please send the current router back to us. Details can be found in the corresponding letter. Test the new router and give us your feedback.
Best regards
Lars

- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
- Anstößigen Inhalt melden
am 22.03.2019 11:57
Ok, thanks. Will do.
Christin

- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
- Anstößigen Inhalt melden
am 26.03.2019 17:15
Hi Lars,
I have received the replacement device and have set it up. The old device was also handed over to DHL today under AWB # 188595985941. I will feedback on the new device in couple of days.
Regards,
Christin

- « Vorherige
-
- 1
- 2
- Nächste »