abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du 
Chat Jetzt mit TOBi chatten
Störung? Nutz unsere Hilfe bei Störung!
Mehr? Entdecke unsere digitalen Lösungen und nutz sie!
Chat Jetzt mit TOBi chatten
Störung? Nutz unsere Hilfe bei Störung!
Mehr? Entdecke unsere digitalen Lösungen und nutz sie!
Chat Jetzt mit TOBi chatten
Störung? Nutz unsere Hilfe bei Störung!
Mehr? Entdecke unsere digitalen Lösungen und nutz sie!
Chat Jetzt mit TOBi chatten
Störung? Nutz unsere Hilfe bei Störung!
Mehr? Entdecke unsere digitalen Lösungen und nutz sie!
Chat Jetzt mit TOBi chatten
Störung? Nutz unsere Hilfe bei Störung!
Mehr? Entdecke unsere digitalen Lösungen und nutz sie!
1

Frage

2

Antwort

3

Lösung

Contract Extension
peterpauldsilva
Netzwerkforscher
Netzwerkforscher

Hello,

My customer number is xxxxxxx and my Internet & Phone(Cable) contract is going to end soon and I would like to ask about the renewal. Could you please advise what would be my tarif if I am continuing with your service?

 

Thanks

 

Edit: Customer number removed

13 Antworten 13

Hi,

The router keep disconnecting the phones on it's WiFi often. This issue goes away if the router is restarted.

 

Regards,

Christin

Lars
Moderator:in
Moderator:in

Hi Christin,

 

we're changing the cable router. The new device will be delivered by DHL in a few days. Please send the current router back to us. Details can be found in the corresponding letter. Test the new router and give us your feedback.

 

Best regards

Lars

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes!

Ok, thanks. Will do.

 

Christin

Hi Lars,

I have received the replacement device and have set it up. The old device was also handed over to DHL today under AWB # 188595985941. I will feedback on the new device in couple of days.

 

Regards,

Christin