WLAN-Hotspots

Siehe neueste
English speaker: I am unable to cancel my subsciption after moving out
GELÖST
Gehe zu Lösung
Highlighted
Smart-Analyzer

I ordered WLAN-Hotspot-Flat for my short trip to germany. Now Im unable to cancel it. 
I already spent enormous amount of time trying. There is no english support. All customer support that I can find is chat bots, that dont understand me. There is no cancellation options in MyVodafone. Where can I get help on my issue?

Mehr anzeigen
1 Akzeptierte Lösung

Akzeptierte Lösungen
Highlighted
Moderatorin

Hello DavidGirsvaldas,

 

I sent it to you again by e-mail. Let me know if it worked.

 

Best regards
Nancy

Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Öffentliche Lösungen helfen allen – schreibt uns daher bitte einen Beitrag statt einer unaufgeforderten PN.
Private Daten erfragen wir bei Bedarf.

Lösung in ursprünglichem Beitrag anzeigen

Mehr anzeigen
8 Antworten 8
Highlighted
Moderatorin

Hello DavidGirsvaldas,

 

I'm happy to help you. You can cancel your contract via our contact form. Let me know if it worked out. Otherwise, I'll check it out. For this I need your customer number, name, date of birth and address by private message. Afterwards you can contact me again here in the thread.

 

Best regards
Nancy

Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Öffentliche Lösungen helfen allen – schreibt uns daher bitte einen Beitrag statt einer unaufgeforderten PN.
Private Daten erfragen wir bei Bedarf.

Mehr anzeigen
Highlighted
Moderatorin

Hello, DavidGirsvaldas,

thanks for your data.

I have looked at it and unfortunately your message from May was not very meaningful. Therefore your cancellation request could not be processed yet. I have now set the termination for the WLAN hotspot flat. You will receive a confirmation by e-mail. The costs will be incurred as long as this takes place.

Best regards
Nancy

Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Öffentliche Lösungen helfen allen – schreibt uns daher bitte einen Beitrag statt einer unaufgeforderten PN.
Private Daten erfragen wir bei Bedarf.

Mehr anzeigen
Highlighted
Smart-Analyzer

Hi, 

I received an email from Vodafone stating I have new documents ready and a link attached to access them- vodafone.de/meinedokumente.  Is that the confirmation email that you were referring to?

when I click on the link I dont see any documents. See printscreen "mydocs.jpg". 

Mehr anzeigen
Highlighted
Moderatorin

Hello DavidGirsvaldas,

 

you have to add your contract there to be able to access the documents in your customer portal. You should also have received the cancellation by e-mail. Also have a look into your spam folder. Please let me know if you have found it. Otherwise I will send it to you again.

Best regards
Nancy

Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Öffentliche Lösungen helfen allen – schreibt uns daher bitte einen Beitrag statt einer unaufgeforderten PN.
Private Daten erfragen wir bei Bedarf.

Mehr anzeigen
Highlighted
Smart-Analyzer

Hi Nancy,
I havent received a cancellation email yet. Spam folder is empty as well. Can you please resend it?

Mehr anzeigen
Highlighted
Moderatorin

Hello DavidGirsvaldas,

 

I sent it to you again by e-mail. Let me know if it worked.

 

Best regards
Nancy

Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Öffentliche Lösungen helfen allen – schreibt uns daher bitte einen Beitrag statt einer unaufgeforderten PN.
Private Daten erfragen wir bei Bedarf.

Lösung in ursprünglichem Beitrag anzeigen

Mehr anzeigen
Highlighted
Smart-Analyzer

I received to email now. thank you

Mehr anzeigen
Highlighted
Moderatorin

Hello DavidGirsvaldas,

I'm glad it has arrived now.

I'll put a lock on your thread.

Best regards
Nancy

Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Öffentliche Lösungen helfen allen – schreibt uns daher bitte einen Beitrag statt einer unaufgeforderten PN.
Private Daten erfragen wir bei Bedarf.

Mehr anzeigen