Frage
Antwort
Lösung
am 09.07.2021 22:51 - zuletzt bearbeitet am 10.07.2021 00:03 von Gelöschter User
Hallo Liebe/r Kundenservice,
mein Internetvertrag läuft am 07.01.2012 aus. Ich bin immer noch sehr gespannt auf den Internetdienst von Vodafone. Aber ich kann nicht sehr gut Deutsch sprechen. Ich brauche gerne einen Türkischen, Persischen oder Englisch Sprecher.
Ich suche ein spannendes Verlängerungsangebot, bitte sagen Sie es mir.
Ich bitte um Rückmeldung. Vielen Dank im Voraus.
Meine Kundennummer: xxxxxxxxxxxx
Mit freundlichen Grüßen
Yashar xxxxxxxxx
Edit: @Jaschar Kundennummer und Namen entfernt, bitte keine persönlichen Daten öffentlich posten: Gruss Methsalem1
Please do not post personal information publicly.
am 10.07.2021 15:20
Hallo Jaschar,
wir können Dir an dieser Stelle keine gesonderten Angebote unterbreiten. Schau in Deinem Kundenportal, dort findest Du alle Tarife, in die Du wechseln kannst. Andere Tarife können wir auch nicht anbieten.
Hinweis: Dein Vertrag läuft nicht einfach aus, sondern verlängert sich automatisch um weitere 12 Monate, wenn Du nicht kündigst. Mit dem genannten Datum hast Du Dich wohl vertan, denke ich.
In der Hotline wirst Du wahrscheinlich keinen Mitarbeiter finden, der sich in Deiner Muttersprache mit Dir unterhalten kann.
Viele Grüße
Grit
Hello Jaschar,
we can't make you any special offers at this point. Check your customer portal, there you will find all the tariffs you can switch to. We can't offer you any other tariffs either.
Please note: Your contract does not simply expire, but is automatically extended for another 12 months if you do not cancel it. I think you got the date wrong.
You probably won't find anyone on the hotline who can talk to you in your native language.
Best regards
Grit
am 10.07.2021 22:01
Hello Jaschar,
i have not requested a private message. Please only send us a DM if we ask you to do so.
Unfortunately, the colleagues did not give you the right information. The forum is not the place to go for separate or special offers, I'm sorry.
Regards
Grit
am 10.07.2021 22:57
Hi,
I am so sorry for PM, I sent you a private message because of the personal information I wanted to give you.
Anyway, what should I do now? Can I sign a new contract with Vodafone?
Best regards,
Yashar
am 12.07.2021 15:37
Hi Yashar,
you can also find all the offers we could make in your customer portal. When you cancel, you will receive a written confirmation. There you may find a phone number. The colleagues may be able to make you a suitable offer.
Best regards
Lars
am 15.07.2021 21:54
Hi Lars,
Thank you very much indeed. I would like to cancel my contract.
Could you please do me a favor and cancel my Internet contract ASAP?
Please inform me in this respect.
Thanks a lot.
Best regards,
Yashar Amirabedin
am 16.07.2021 15:10
Hi Yashar,
please send us your notice of termination in writing. Either via the contact form in the customer portal or by letter. I cannot accept them here.
Best regards
Lars