abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du 
Hilfsangebote außerhalb der Community
  • Jetzt mit Tobi chatten Chat Jetzt mit TOBi chatten
  • Nutze unsere Hile bei Störung. Störung? Nutz unsere Hilfe bei Störung!
  • Entedecke unsere digitalen Lösungen und nutze sie Mehr? Entdecke unsere digitalen Lösungen und nutz sie!
Hilfsangebote außerhalb der Community
  • Jetzt mit Tobi chatten Chat Jetzt mit TOBi chatten
  • Nutze unsere Hile bei Störung. Störung? Nutz unsere Hilfe bei Störung!
  • Entedecke unsere digitalen Lösungen und nutze sie Mehr? Entdecke unsere digitalen Lösungen und nutz sie!
1

Frage

2

Antwort

3

Lösung

Invoice Problems
satanello86
Smart-Analyzer
Smart-Analyzer

Good Evening,

Sorry if I write here but I know no german and I can't get how to solve my problem in vodafone.de

I've left Germany some months a go, and already signed the kundigung for closing my mobile contract.

I've to wait some months for this, and untill this date I have to pay the montly invoice.

Because I don't have a german bank account, I missed some payment, until a Vodafone used third party company for asking me for this money (INFOSCORE FORDERUNGSMANAGEMENT GMBH).

I paied and I also recived a confirmation email from vodafone that says everything was solved but now, in the next invoice, I found that Vodafone is asking again for the money of the last months, like they doesn't recived the payment. I would like to pay the August Invoice, but I can't because the invoice's total amount includes also the previuosly months.

How can I solve this issues?

Best Regards,

Francesco

1 Antwort 1
MichaM
Moderator:in
Moderator:in

Hi Francesco,

 

This is about your mobile contract and not your landline contract, right?

 

If you send me a private message I will gladly assist to settle the issue.

 

Best regards

Micha

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes!