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Antwort
Lösung
am 28.03.2018 13:33 - zuletzt bearbeitet am 28.03.2018 15:22 von Wallace
Hello ,
I have a Vodafone appointment for new DSL connection today. I have received the below message, when I am still waiting in my home.
, Ihren Vodafone-Anschluss konnten wir heute leider nicht für Sie anschalten. Wählen Sie bitte einen neuen Termin auf dsl.vodafone.de/termin. Oder rufen Sie uns dazu kostenlos an unter 08001721212. Halten Sie dann bitte Ihre Kundennummer bereit: ***. Vielen Dank. Freundliche Grüße, Ihr Vodafone Team
I already had an appointment 2 weeks before, where the Technician said he couldn't find the connector and left in a hurry. But when I checked with my landlord the connector was there in the room where he checked.
Now with the second appointment, I just receive a message like this. I cannot take anymore leaves.
Kidly let me know, what is the reason for this message and What am I supposed to do.
Thanks and Regarsd,
Vignesh.
Edit: Customer number replaced by ***.
am 16.04.2018 15:30