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Frage

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Antwort

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Lösung

Request for Investigation – Email Delivery Failure to arcor.de
leejw
Daten-Fan
Daten-Fan

Dear Vodafone / Arcor.de Postmaster Team,

This is the email administrator of Korean Air.

We are currently experiencing delivery failures when sending emails to recipients using the arcor.de domain. We kindly request your assistance in identifying and resolving the issue.

Below are the IP addresses of our sending servers:

  • 211.218.145.100

  • 211.218.145.101

  • 211.218.145.102

  • 211.218.145.103

  • 211.218.145.104

  • 211.218.145.105

  • 211.218.145.106

  • 211.218.145.107

Additionally, we would like to share details of a recent sending attempt for your reference:

  • Recipient email: us2013@arcor.de

  • Sending time: 2025-06-04 00:05:15 (KST)

  • Error: mx_ip:2.207.151.53 connect error retry.. error [Connection reset]

We would greatly appreciate it if you could investigate this matter and provide feedback regarding the cause.

Thank you very much for your support.

 

Best regards,

3 Antworten 3
andreasabaad
SuperUser
SuperUser

Du befindest dich hier in einem Kunden helfen Kunden Forum! Hier kann dir niemand helfen. Wende dich damit bitte an den Service.

leejw
Daten-Fan
Daten-Fan

Ich bin Koreaner. Deshalb kann ich Sie telefonisch nicht erreichen und erhalte auch über den Tobi-Chatbot keine Antwort. Dies ist eine dringende Anfrage. Wenn ADies ist eine dringende Anfrage. Wenn Sie die Möglichkeit haben, wenden Sie sich bitte an das zuständige Team. 

andreasabaad
SuperUser
SuperUser

Nochmal! Hier wird sich niemand melden! Hier sind nur Kunden unterwegs! Alle Kontaktwege sind oben verlinkt!