Frage
Antwort
Lösung
am 26.06.2025 06:32
Dear Vodafone / Arcor.de Postmaster Team,
This is the email administrator of Korean Air.
We are currently experiencing delivery failures when sending emails to recipients using the arcor.de domain. We kindly request your assistance in identifying and resolving the issue.
Below are the IP addresses of our sending servers:
211.218.145.100
211.218.145.101
211.218.145.102
211.218.145.103
211.218.145.104
211.218.145.105
211.218.145.106
211.218.145.107
Additionally, we would like to share details of a recent sending attempt for your reference:
Recipient email: us2013@arcor.de
Sending time: 2025-06-04 00:05:15 (KST)
Error: mx_ip:2.207.151.53 connect error retry.. error [Connection reset]
We would greatly appreciate it if you could investigate this matter and provide feedback regarding the cause.
Thank you very much for your support.
Best regards,
am 26.06.2025 08:05
Du befindest dich hier in einem Kunden helfen Kunden Forum! Hier kann dir niemand helfen. Wende dich damit bitte an den Service.
am
27.06.2025
06:44
- zuletzt bearbeitet am
27.06.2025
08:03
von
andreasabaad
Ich bin Koreaner. Deshalb kann ich Sie telefonisch nicht erreichen und erhalte auch über den Tobi-Chatbot keine Antwort. Dies ist eine dringende Anfrage. Wenn ADies ist eine dringende Anfrage. Wenn Sie die Möglichkeit haben, wenden Sie sich bitte an das zuständige Team.
27.06.2025 08:05 - bearbeitet 27.06.2025 08:07
Nochmal! Hier wird sich niemand melden! Hier sind nur Kunden unterwegs! Alle Kontaktwege sind oben verlinkt!