Kündigung
jae1
Daten-Fan
Daten-Fan
Hello,
 
My name is Jaewon Son and my customer number is 409810108. I sent the cancelation letter on May 12th but so far I haven't recieved any letter or email that confirms my cancellation so I am emailing to ask if you have recieved it or if you can confirm cancelling it. I have attached the letter that I sent by post. I will put Google translated German below for your reference.
 
Warm regards, 
Jaewon
--
Mein Name ist Jaewon Son und meine Kundennummer ist 409810108. Ich habe das Kündigungsschreiben am 12. Mai verschickt, aber bisher habe ich weder einen Brief noch eine E-Mail erhalten, die meine Kündigung bestätigt kann die Stornierung bestätigen. Den Brief, den ich per Post verschickt habe, habe ich beigefügt.Als Referenz füge ich unten die Google-Übersetzung ins Deutsche ein. 
1 Akzeptierte Lösung

Akzeptierte Lösungen
MariaK
Moderator:in
Moderator:in

We no longer offer individual support via the forum.

But we are happy to help you. For this we need personal information from you.

 

Please contact us via one of the following channels:

 

Facebook service page at www.facebook.com/vodafoneDEservice

Twitter service page at www.vod.af/vfservice

Or by WhatsApp chat under the phone number 0172 2000 229

 

Thank you very much.

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes!

Lösung in ursprünglichem Beitrag anzeigen

2 Antworten 2
MariaK
Moderator:in
Moderator:in

We no longer offer individual support via the forum.

But we are happy to help you. For this we need personal information from you.

 

Please contact us via one of the following channels:

 

Facebook service page at www.facebook.com/vodafoneDEservice

Twitter service page at www.vod.af/vfservice

Or by WhatsApp chat under the phone number 0172 2000 229

 

Thank you very much.

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes!

@MariaK  Entferne bitte noch den Anhang & im Beitrag die Kundenummer vom Kunden. :x