Cable not connecting
r_a
Daten-Fan
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Hi, 

I have a cable contract with Vodafone. I installed the router yesterday (1st February). I can see on my account that the contract has been updated with a start date of today (2nd February), but the cable connection still isn't working so I cannot access the internet. When can I expect the connection to be active and working?

Apologies for the English, I am learning German and it is not strong yet. 

 

(Google translate: 

Hallo,

Ich habe einen Kabelvertrag mit Vodafone. Ich habe den Router gestern (1. Februar) installiert. Ich kann auf meinem Konto sehen, dass der Vertrag mit dem heutigen Startdatum (2. Februar) aktualisiert wurde, aber die Kabelverbindung funktioniert immer noch nicht, sodass ich nicht auf das Internet zugreifen kann. Wann kann ich erwarten, dass die Verbindung aktiv ist und funktioniert?

Entschuldigung für die Englisch, ich lerne Deutsch und es ist noch nicht stark.)

2 Antworten 2
r_a
Daten-Fan
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I would really appreciate some help as soon as possible. It is urgent, because I need to work. 

Stephan
Moderator:in
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Hi r_a,

 

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Could your request been solved in the meantime or do you still need our support?

 

Regards

Stephan

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