abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du 
Chat Jetzt mit TOBi chatten
Störung? Nutz unsere Hilfe bei Störung!
Mehr? Entdecke unsere digitalen Lösungen und nutz sie!
Chat Jetzt mit TOBi chatten
Störung? Nutz unsere Hilfe bei Störung!
Mehr? Entdecke unsere digitalen Lösungen und nutz sie!
1

Frage

2

Antwort

3

Lösung

Return router
UDarya
Netzwerkforscher
Netzwerkforscher

Hello! By mistake, two orders for me were created and now one of them was canceled and i have to return the router. I received a message: 

"Falls Sie Ihr Mietgerät schon bekommen haben, schicken Sie es komplett mit Zubehör innerhalb von 14 Tagen an uns zurück:

 

Vodafone GmbH
bei Arvato Distribution GmbH
Warenannahme 36 (Retoure)
Bielefelder Str. 45
33428 Marienfeld"

 

Should i send it by post? How can i do? Where can i find the return slipper? 

1 Antwort 1
Wilhelm4
Netz-Profi
Netz-Profi

Hello UDarya,

find a trusted parcel service and deliver the items to the address given. There should be a return slip in the package or in the emails from Vodafone. If this is not the case, send the package back at your own expense. 

Put in the Package your Customer-Number and maybe a copy of the cancelated Order. 

Take care about the tracking number. 

Best regards

Wilhelm