Menu Toggle

Aktuelle Einschränkungen:

 

Mobil: Einschränkungen Mobile Daten 2G, 3G, 4G und 5G in Süddeutschland

MeinVodafone im Web:  Selfservice - MeinVodafone - Rechnung

E-Mail: Vodafone E-Mail verzögerter E-Mail Empfang/Abruf

Kabel: Ankündigung Ausfall aufgrund von Wartungsarbeiten

 

Nähere Informationen dazu findet Ihr im Eilmeldungsboard

Close announcement

WLAN-Hotspots

Siehe neueste

Connect multiple devices with WLAN-Hotspot-Flat

GELÖST
Gehe zu Lösung
camillainsalata
Daten-Fan

HI!
Yesterday I received the "Auftragsbestätigung" for my WLAN-Hotspot-Flat subscription. Thein I followed the instructions and I succedded in logging in with my laptop. The problem is that I can't connect the other two devices that are provided in the tariff (Teilnehmer am Homespot-Service stehen Ihnen bis zu drei zusätzliche Logins). When I try to register a new account, the pages refresh without creating the new account.

Someone has experienced something similar? How can I do?

Thank you very much!!




Mehr anzeigen
1 Akzeptierte Lösung

Akzeptierte Lösungen
Claudia
Moderatorin

Hello camillainsalata,

 

where do you try to register a new account, via the Hotspot administration page? Did you register in the customer portal first?

 

Kind regards,

Claudia

Alles Easy How To Hilfe !

Lösung in ursprünglichem Beitrag anzeigen

Mehr anzeigen
3 Antworten 3
Claudia
Moderatorin

Hello camillainsalata,

 

where do you try to register a new account, via the Hotspot administration page? Did you register in the customer portal first?

 

Kind regards,

Claudia

Alles Easy How To Hilfe !

Lösung in ursprünglichem Beitrag anzeigen

Mehr anzeigen
camillainsalata
Daten-Fan

Hi Claudia, thank you very much for the help!
It was the same page but it didn't work for the past few days, now I succeded

Kind regards,
Camilla

Mehr anzeigen
Jana478
Moderatorin

Hello camillainsalata,

 

nice if it works now.

 

Many greetings

Jana

Mehr anzeigen