Störungsmeldungen Internet, TV & Telefon Kabel

Siehe neueste
wifi disconnects
MARIAN3
Smart-Analyzer

hello vodafone i need some help because  i have wi fi disconnects  everyday 20 to 40 disconnects per day  please help

Mehr anzeigen
5 Antworten 5
Thomas
Moderator

Hi MARIAN3,

 

the aborts are only via W-LAN or via LAN? Have you restarted the router or done a reset?

 

Regards

Thomas



Netz-Assistent How To Hilfe !

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes und Sternen!
Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet - Bitte erstellt einen Thread. Die Community hilft!
#bleibtgesund

Mehr anzeigen
MARIAN3
Smart-Analyzer

is cable and i reset the router and


@Thomas  schrieb:

Hi MARIAN3,

 

the aborts are only via W-LAN or via LAN? Have you restarted the router or done a reset?

 

Regards

Thomas



today the technik come and now is still the seame still disconnects on wifi

Mehr anzeigen
Lars
Moderator

Hi MARIAN3,

 

what did the technician do? Is it working now?

 

Best regards

Lars



Netz-Assistent How To Hilfe !

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes und Sternen!
Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet - Bitte erstellt einen Thread. Die Community hilft!
#bleibtgesund

Mehr anzeigen
MARIAN3
Smart-Analyzer

hello sorry for late response,  the tehnik come and replace the router and now everything work

Mehr anzeigen
Tobias
Moderator

Hi @MARIAN3,

 

thanks for the feedback, im gonna close thread then Smiley (zwinkernd)

 

Regards

 

Tobias



Netz-Assistent How To Hilfe !

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes und Sternen!
Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet - Bitte erstellt einen Thread. Die Community hilft!
#bleibtgesund

Mehr anzeigen