Störungsmeldungen Internet, TV & Telefon Kabel

Siehe neueste
faulty Cable Modem
Highlighted
Smart-Analyzer

Dear Vodafone

Lately I have lots of problems with Internet I have to reboot the Modem 3-4 times per day to be able to recover the internet can you please check or possible replaice my Modem, Modem MAC is : xxxxxxxxxx

Thank you

Besnik xxxxxxxx
Germania xxxxxxxxx
xxxxxxx
Berlin

 

Edit: @besnik Please do not post personal information publicly.

Mehr anzeigen
3 Antworten 3
Moderator

Hi besnik,

 

I'd be happy to look at your connection. Send me your customer data (name, address, customer number, birthday) in a private message and let me know here that you have transmitted the data.

 

Regards

Wallace

#Stayhome und bleibt gesund
Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet. Bitte erstellt einen Thread, wenn Ihr Hilfe benötigt. Wir kümmern uns darum.

Mehr anzeigen
Highlighted
Moderator

Hey,

 

As an alternative for the customer number you can also send me the last 4 digits of the IBAN via PM.

 

Regards

Wallace

#Stayhome und bleibt gesund
Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet. Bitte erstellt einen Thread, wenn Ihr Hilfe benötigt. Wir kümmern uns darum.

Mehr anzeigen
Highlighted
Moderator

Hello besnik,

 

as your connection have many timeouts, we have ordered a technician visit. The date will be arranged with them.

 

Regards
Jens

Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Öffentliche Lösungen helfen allen – schreib uns daher bitte einen Beitrag statt einer unaufgeforderten PN.
Private Daten erfragen wir bei Bedarf.

Mehr anzeigen