TV: Kabelfernsehen wird Mietersache. Jetzt handeln!
Deine Störung ist nicht dabei? Dann nutz unseren Störungsfinder!
TV: Kabelfernsehen wird Mietersache. Jetzt handeln!
Deine Störung ist nicht dabei? Dann nutz unseren Störungsfinder!
Frage
Antwort
Lösung
am 30.10.2020 15:17
Meine Verbindung bricht nun schon seit einer Woche ständig ab. Sie beginnt um 11:00 Uhr nachmittags. Vielleicht ein paar Pausen am Tag.
Was soll ich tun? Wohin soll ich gehen? Ich bin gerade nach Deutschland gezogen, und mein Deutsch erlaubt es mir nicht, fließend Deutsch zu sprechen. Ich kann keine technische Unterstützung auf Englisch finden.
Ich kann Sie nicht anrufen. Es gibt ungeduldige Telefonisten am Telefon, die nicht herausfinden können, wie sie mich zu einer englischsprachigen Vermittlung übersetzen können und die nicht normal durch einen Dolmetscher sprechen können. Sie legen einfach auf. Früher, als sie die Verbindung herstellten, waren die Bediener sehr gut, geduldig und dankbar für ihren Einfallsreichtum.
PS: Der Text wird mit Hilfe eines Online-Übersetzers übersetzt.
am 31.10.2020 14:52
Hey Miroff,
I'm sorry that the DSL line is not working properly and you couldn't find help. I understand that you are disappointed and frustrated.
I am happy to help you. Also in English. Have you ever restarted the router?
Please send me a private message with your phone number or customer number and a callback number (for our technical department). That way they can reach you if necessary.
I will measure your connection and get back to you asap.
Best regards
Norman
am 02.11.2020 12:04
Hi Norman,
thank you for your response. I wrote personal message to you.
am 02.11.2020 15:29
Hi Miroff,
got it and will answere asap. 🙂
Many greetings
Norman
am 05.11.2020 14:03
Hi Norman
Right now Im getting discconnections 😞
am 07.11.2020 14:14
Hi Miroff,
I do not see disconnects right now, but I did a port reset. This can help stabilising the connection.
If there are disconnects again, I recommend contacting us via phone, as we can not always react in time here.
Regards,
Jens
am 07.11.2020 19:11
Hi Jens,
Can you explain me, how to reach english support?
am 08.11.2020 16:13
Hi Miroff,
there is no special hotline. Most of our colleagues speak English.
If you can not reach us via phone you send a private message to either me or Norman.
Regards,
Jens