Menu Toggle

Aktuelle Einschränkungen

  • Kabel Ausfall in Recklinghausen
  • MeinVodafone-App & MeinVodafone Web: Self-Service MeinVodafone im Web Registrierung/Hinzufügen von Verträgen
  • Behoben Kabel-Dienste: Aktuelle Beeinträchtigung aller Kabeldienste in Salzgitter 
  • Behoben GigaTV App: Fehlermeldungen Err-001 und 1203 
  • Mobil: Aktuell kann es zu Einschränkungen, bei der Nutzung des Mobilen Hotspots bei iOS Geräten kommen.
  • Mobil: Bei Huawei Mifi Routern und Embedded Modulen, kann es zu falschen APN Einstellungen kommen.

Nähere Infos dazu findest Du im Eilmeldungsboard.

Close announcement

Störungsmeldungen Internet, TV & Telefon Kabel

Siehe neueste

Vodafone Kable Internet Failure since one week

Smart-Analyzer

Vodafone Kable Internet Failure since one week, no support from Vodafone. Very disappointed with the customer service. Fault tickets are closed without resolving the problem and when you ask support / hotline they reply we don’t know why and who closed the ticket. Can someone help. Am really struggling to get my Internet connection fixed.
Vodafone website and customer page is only for selling not really friendly to care for customer complaints.

Mehr anzeigen
8 Antworten 8
Moderator

Hello,

I can take a look at the connection Smiley (fröhlich) Will you send me your customer data via
private message?

Then please let me know in the post when you have the data.

Regards

 

Tobias



Netz-Assistent How To Hilfe !

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes und Sternen!
Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet - Bitte erstellt einen Thread. Die Community hilft!
#bleibtgesund

Mehr anzeigen
Smart-Analyzer

How do I send ?

Mehr anzeigen
Moderator

Hi mayuraima,

 

please click here , so you can send us the PN.

 

We need your full name, address, date of birth and customer number.

 

Best regards, Martin

#Stayhome und bleibt gesund
Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet. Bitte erstellt einen Thread, wenn Ihr Hilfe benötigt. Wir kümmern uns darum.

Mehr anzeigen
Smart-Analyzer

Please stop irritating customers with unnecessary questions and rather focus on solving the problems.

Mehr anzeigen
Moderatorin

Hello mayuraima,

 

nothing about Martin's reply was unnecessary or irritating. If you don't want to send the details he asked you for we cannot help.

 

Regards,

Claudia

Alles Easy How To Hilfe !
Mehr anzeigen
Daten-Fan

PM sent, I face the same problem since two weeks. 

Mehr anzeigen
Smart-Analyzer

Dear Claudia,

I opened this request for help on 23 Oct, can you tell me what solution did you/your team provide to help customer?
Why can’t you get all the details that you asked from my customer number? Don’t you have access to Vodafone application. I hope Vodafone will not give me Internet if I don’t provide the details.
So I don’t agree with you !

 

Regards

Mayur

Mehr anzeigen
Moderator

Hello mayuraima,

 

so that we can offer you support at this point, all requested data is required. Of course you are free not to give us this information. Without it there is no further support here. I am sorry.

 

Best regards Fred

Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Öffentliche Lösungen helfen allen – schreib uns daher bitte einen Beitrag statt einer unaufgeforderten PN.
Private Daten erfragen wir bei Bedarf.

Mehr anzeigen