Menu Toggle

Aktuelle Einschränkungen:

 

Kabel: Ankündigung Ausfall aufgrund von Wartungsarbeiten (20. September)

Kabel: Ankündigung Ausfall aufgrund von Wartungsarbeiten (21. September)

Kabel: Ankündigung Ausfall aufgrund von Wartungsarbeiten (22. September)

Kabel: Ankündigung Ausfall aufgrund von Wartungsarbeiten (23. September)

Kabel: Ankündigung Ausfall aufgrund von Wartungsarbeiten (24. September)

Kabel, DSL, Mobil  Ausfälle aufgrund von Hochwasser

 

Nähere Informationen dazu findet Ihr im Eilmeldungsboard

Close announcement

Störungsmeldungen Internet, TV & Telefon Kabel

Siehe neueste
Tons of 2.X_CISCO_COM_KickAssocDevices messages
Gehe zu Lösung
afberendsen
Smart-Analyzer

Cable communication network. Modme shows zillions of messages similar to the on ebelow. I donot have / use WiFi from Vodazone .. I have my own Access Point device (mesh netwiork) connected to my modem / router. Since those messages started showing in the logs, I cannot connect to many web sites from my WiFi devices. For example: www.apple.com , www.microsoft.com , www.hp.com . However, other websites are working very well ( www.cisco.com , www.oracle.com , www.aws.com )

 

Configuration Changed: Set Device.WiFi.AccessPoint.2.X_CISCO_COM_KickAssocDevices to true from CLIENTTOOL, old value is: false, result: Set successfully. Wi-fi

Mehr anzeigen
1 Akzeptierte Lösung

Akzeptierte Lösungen
Claudia
Moderatorin

Hello afberendsen,

 

alright. As the error disappeared I will close this thread.

 

Regards

Claudia

Alles Easy How To Hilfe !

Lösung in ursprünglichem Beitrag anzeigen

Mehr anzeigen
3 Antworten 3
Claudia
Moderatorin

Hello afberendsen,

 

if you use WiFi with your own device only I assume the error doesn't come from our side. In which federal state do you live? Can you reach the websites via ethernet connection? Please make a Pingplotter measurement at the LAN1 port of our loan device and send the result here.

 

Kind regards,

Claudia

Alles Easy How To Hilfe !
Mehr anzeigen
afberendsen
Smart-Analyzer

It was just Vodafone incompetence. The problem solved by itself after a couple of days. Nothing changed on my side. Based on the amount of people with the same proble at the same time, Vodafone is clearly responsible for it.

Mehr anzeigen
Claudia
Moderatorin

Hello afberendsen,

 

alright. As the error disappeared I will close this thread.

 

Regards

Claudia

Alles Easy How To Hilfe !

Lösung in ursprünglichem Beitrag anzeigen

Mehr anzeigen