Menu Toggle

Aktuelle Einschränkungen:

 

Mobil: Einschränkungen Mobile Daten 2G, 3G, 4G und 5G in Süddeutschland

MeinVodafone im Web:  Selfservice - MeinVodafone - Rechnung

E-Mail: Vodafone E-Mail verzögerter E-Mail Empfang/Abruf

Kabel: Ankündigung Ausfall aufgrund von Wartungsarbeiten

 

Nähere Informationen dazu findet Ihr im Eilmeldungsboard

Close announcement

Störungsmeldungen Internet, TV & Telefon DSL

Siehe neueste

Reg issue with DSL connection - more than 1month no installation done

Nadendla
Smart-Analyzer

Hi Team,
I have taken a vodafone DSL connection a month back and still the installation was not done. I am unable to work from home due to this issue.

My registered tel number is +49-1757***

I received couple of messages to confirm the appointment date and I updated on 21st April. But I havent seen your guys yet.

Please could you look into this resolution as soon as possible!!!

Thank you very much in advance.

Mehr anzeigen
5 Antworten 5
Nadendla
Smart-Analyzer
Messages which I received from VODAFONE on 31st March and 1 APRIL below.
##################################

Liebe Vodafone-Kundin, lieber Vodafone Kunde, schön, dass Du bei uns bist! Such Dir bitte den Termin aus, an dem wir Deinen Anschluss für Dich anschalten: www.vodafone.de/status-dsl-anschaltung/?urlIdent=6089ef2d859933107e6e1b64553bf493b145f206fa3dda8d7de.... Freundliche Grüße, Dein Vodafone-Team


Lieber Nadendla Deepaak, Ihren Auftrag haben wir bekommen und bearbeiten ihn jetzt. Den Status Ihres Auftrags sehen Sie auch auf https://dsl.vodafone.de/vfksc/ba/index_pub.jsp. Dazu brauchen Sie Ihre Auftragsnummer (ARC-Nummer). Sie finden Ihre ARC-Nummer auf Ihrem Auftrag. Freundliche Grüße, Ihr Vodafone-Team
Mehr anzeigen
Jens-K
Moderator

Hi Nadendla,

 

I will check the status of the order.

 

I need your name, order number and customer password via private message.

 

Regards,

Jens



Netz-Assistent How To Hilfe !

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes und Sternen!
Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet - Bitte erstellt einen Thread. Die Community hilft!
#bleibtgesund

Mehr anzeigen
Nadendla
Smart-Analyzer

Hi Jens,
Thanks for respoding.
I have brought this new connection from MediaMart. So I am unable to fetch my customer number yet. Looks like my email Id is written incorrectly in the system.

I only have my registered mobile number *** for which I recieved couple of SMS. PFA.
My name is Nadendla Deephak.

Please could you look into this soon. Smiley (traurig)

 

@Nadendla Personal data deleted.

Mehr anzeigen
Jens-K
Moderator

Hi Nadendla,

 

please send your data via private message.

 

Click on my avatar. On my profile you see a red button on the right.

 

You will find your order number (ARC...) in our e-mail. Also I need your customer password.

 

If you can not find the order number, please send me your name, address, date of birth and last 4 digits of your IBAN via PM.

 

Regards,

Jens



Netz-Assistent How To Hilfe !

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes und Sternen!
Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet - Bitte erstellt einen Thread. Die Community hilft!
#bleibtgesund

Mehr anzeigen
Nadendla
Smart-Analyzer
Hi Jens,

I have sent you the private message yesterday.

Could you please check and update on the status.

Thanks,
Mehr anzeigen