Störungsmeldungen Internet, TV & Telefon Kabel

No internet conenction
GELÖST
Gehe zu Lösung
Highlighted
Netzwerkforscher

Hello. I have new contract with the vodafone kabel and telephone. Unfortunately, it is not working, since day one. 10 days are passed and i am told that after 48 hours, it will work but no result. I have called multiple times but no result at my side. It is really upseting me alot, specially when I can not understand German and robotic machine terminates the call every time.

No DNS server available. No internet.. and Internet not secured are the results.

Mehr anzeigen
1 Akzeptierte Lösung

Akzeptierte Lösungen
Moderator

Hello qurb,

 

This is not a live chat. The requests are processed chronologically. Unfortunately we can't help you now without a modem. Please clarify everything further with your preferred contact.

 

Best regards Fred

Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Öffentliche Lösungen helfen allen – schreibt uns daher bitte einen Beitrag statt einer unaufgeforderten PN.
Private Daten erfragen wir bei Bedarf.

Lösung in ursprünglichem Beitrag anzeigen

Mehr anzeigen
5 Antworten 5
Moderator

Hi qurb,

 

Please send me your customer data (name, address, birthday, customer number) in a private message, then I will take a look at it.

 

Contact me here if you have sent me data.

 

Regards

Wallace

Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Öffentliche Lösungen helfen allen – schreibt uns daher bitte einen Beitrag statt einer PN.
Private Daten erfragen wir bei Bedarf




Mehr anzeigen
Netzwerkforscher

Dear Wallace, personal message is sent. Please help me to solve the issue. I had cancelled my previous O2 contract and am with out internet access. If you need and information please ask. Thankyou in advance.

Mehr anzeigen
Netzwerkforscher

Is there any body who can help?

 

Mehr anzeigen
Netzwerkforscher

I give up. Returning the router to Vodafone to terminate the contract. Unfortunately, the Vodafone kabel service is disaster. 10days spent on telephone to get assistance and 1day on this community but no result.

It is a bad choice for a working person. Though cost is cheaper but what about the cost of spent time??

Mehr anzeigen
Moderator

Hello qurb,

 

This is not a live chat. The requests are processed chronologically. Unfortunately we can't help you now without a modem. Please clarify everything further with your preferred contact.

 

Best regards Fred

Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Öffentliche Lösungen helfen allen – schreibt uns daher bitte einen Beitrag statt einer unaufgeforderten PN.
Private Daten erfragen wir bei Bedarf.

Lösung in ursprünglichem Beitrag anzeigen

Mehr anzeigen