Störungsmeldungen Internet, TV & Telefon Kabel

My Internet doesn't work Red Internet & Phone 50 Cable
GELÖST
Gehe zu Lösung
Smart-Analyzer

I received my router last 15th  January and I did install the router as guided and the internet does not work, so I contacted customer care with the help of my friend because I can't speak german, Once they have heard the issue they said its should work out of the box. And then they have sent me another router again yesterday 18th January, which has the same issue, unfortunately. I don't know what to do anymore, it's so hard to reach customer service because of the language barrier and no one replies to emails. Could someone please send a technician and get this over with? I'd really appreciate if someone could help with this immediately. 

Mehr anzeigen
1 Akzeptierte Lösung

Akzeptierte Lösungen
Highlighted
Moderator

Hi,

 

I am pleased that the installation was completed so quickly. I have booked the WiFi option for you.

 

Regards

Wallace

Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Öffentliche Lösungen helfen allen – schreibt uns daher bitte einen Beitrag statt einer PN.
Private Daten erfragen wir bei Bedarf




Lösung in ursprünglichem Beitrag anzeigen

Mehr anzeigen
9 Antworten 9
Highlighted
Moderator

Hi Dilusha,

 

I like to check and see why the line's not working. Please send me your customer data (name, address, customer number, birthday) in a private message and let me know that you have sent the data.

 

Regards

Wallace

Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Öffentliche Lösungen helfen allen – schreibt uns daher bitte einen Beitrag statt einer PN.
Private Daten erfragen wir bei Bedarf




Mehr anzeigen
Highlighted
Smart-Analyzer

Hi Wallace,

 

Thanks, I have PM'd you my details as requested, appreciate your help on this.

Mehr anzeigen
Highlighted
Moderator

Hi Dilusha,

 

A technician must install the connection on site. Do you agree with a technician and can you provide access to the house system?

 

Regards

Wallace

Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Öffentliche Lösungen helfen allen – schreibt uns daher bitte einen Beitrag statt einer PN.
Private Daten erfragen wir bei Bedarf




Mehr anzeigen
Highlighted
Smart-Analyzer

Yes Ineed, Please send a technician, I can talk with housemeister to arrange checking the system. Could the technician come tomorrow ? 

Mehr anzeigen
Highlighted
Moderator

The technician will contact you soon to make an appointment.

 

Regards

Wallace

Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Öffentliche Lösungen helfen allen – schreibt uns daher bitte einen Beitrag statt einer PN.
Private Daten erfragen wir bei Bedarf




Mehr anzeigen
Highlighted
Smart-Analyzer

Thanks a lot, the technician came and fixed the problem with the cable, but he said I will still need to enable the WiFi option. So tried activating the WiFi option (2.99 Euro ) via the customer portal, but it gives me an error. Could you please activate this for me?

Mehr anzeigen
Highlighted
Smart-Analyzer

Its not working, I think the issue is that I can't get the WiFi option enabled. Could you please enable it for me?

Mehr anzeigen
Highlighted
Moderator

Hi,

 

I am pleased that the installation was completed so quickly. I have booked the WiFi option for you.

 

Regards

Wallace

Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Öffentliche Lösungen helfen allen – schreibt uns daher bitte einen Beitrag statt einer PN.
Private Daten erfragen wir bei Bedarf




Lösung in ursprünglichem Beitrag anzeigen

Mehr anzeigen
Highlighted
Smart-Analyzer

Thank you very much, problem resolved. 

Mehr anzeigen