Menu Toggle

BEHOBEN ! - Mobilfunk: Einschränkungen 4G/LTE im Großraum Berlin, östl. Ostseeküste und weitere

- SkyGo App Datenvolumen trotz Pass verbraucht

Alle Infos und Updates findet Ihr in unserem Eilmeldungsboard

Close announcement

Störungsmeldungen Internet, TV & Telefon Kabel

Siehe neueste
Moving home
Highlighted
Daten-Fan

I am moving home next month. Currently I have cable service. Apparently I will only have DSL in the apartment. I want to verify if this true or because the house is a new built, doesn't have any service yet.

Mehr anzeigen
3 Antworten 3
Highlighted
Moderatorin

Hello RicardoV,

 

welcome to our community.

 

You can easily tell us about your move via our moving service. We will then check whether you can still be supplied by us via cable at your new address. If this is not possible and DSL is available instead, you can also switch to a DSL connection from us.

 

Just have a look at it and let us know if you have any questions afterwards?

 

Best reagrds

Nancy

Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Öffentliche Lösungen helfen allen – schreibt uns daher bitte einen Beitrag statt einer unaufgeforderten PN.
Private Daten erfragen wir bei Bedarf.

Mehr anzeigen
Highlighted
Daten-Fan

I do need help. I've called 3 times already to the 0800 number but none of the operators speak english. so I can'T explain what I need. According with the "moving home" procedure, I have to call because there's an offer for me. Doesn'T allow me to do it automatically. Please advise what to do

 

Thank you

Mehr anzeigen
Highlighted
Moderator

Hi Ricardo,

 

have you looked in the availability check to see what you will be offered at the new address?

 

Best regards

Lars

#Stayhome und bleibt gesund
Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet. Bitte erstellt einen Thread, wenn Ihr Hilfe benötigt. Wir kümmern uns darum.

Mehr anzeigen