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Frage
Antwort
Lösung
am 31.03.2019 09:50
Hello Dear Vodafone Community,
Apologies for posting this message in English.
I moved to a new apartment, but before doing this I informed Vodafone about 2 weeks before my move. My move date was the 30th of March. I got a response that I just need to connect the router at the new apartment and my internet services would continue, however, on getting to the new apartment and connecting my router, all I get is No Internet.
Can you please help as this is really inconveniencing and affecting my work.
Thank you!
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Deutsche Version
Hallo Liebe Vodafone Community,
Bitte entschuldigen Sie die Veröffentlichung dieser Nachricht auf Englisch.
Ich zog in eine neue Wohnung um, aber vorher informierte ich Vodafone ungefähr 2 Wochen vor meinem Umzug. Mein Umzugstermin war der 30. März. Ich erhielt eine Antwort, die einfach weiterging, jedoch in die neue Wohnung gelangte und meinen Router anschloss. Alles, was ich bekomme, ist "Kein Internet".
Können Sie bitte helfen, da dies meine Arbeit wirklich stört und beeinträchtigt.
Danke Dir!
am 02.04.2019 08:29
Hi goke,
I'd like to check your connection. Please send me your name, date of birth, address and customer number in a PM?
Does an LED on the router light up or are they all off?
Best Regards, Manu