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Aktuelle Einschränkungen

  • Kabel: Beeinträchtigung der Kabeldienste im Raum Neukalen
  • Mobil Es kommt zu Verzögerungen bei der Auslieferung von SMS, überregional/SMS Benachrichtigungen der Mailbox sind auch betroffen.
  • Mobil Es kommt zu Einschränkungen bei der Erreichbarkeit im 2G/3G/4G Bereich, als Nachwirkung der Störung von gestern.
  • MeinVodafone im Web: Selfservice MeinVodafone im Web Registrierung/Hinzufügen von Verträgen.
  • Mobil: Aktuell kann es zu Einschränkungen, bei der Nutzung des Mobilen Hotspots bei iOS Geräten kommen.
  • Mobil: Bei Huawei Mifi Routern und Embedded Modulen, kann es zu falschen APN Einstellungen kommen. 
  • Behoben: MobilEinschränkung Telefonie und Daten über 4G PLZ Gebiet 457xx, 462xx - 465xx, 48249, 486xx - 487xx

Nähere Infos dazu findest Du im Eilmeldungsboard.

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Störungsmeldungen Internet, TV & Telefon Kabel

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Internet outage compensation

GELÖST
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Smart-Analyzer

Hi!
I've signed my contract on October 12 and received a package with router via DHL. My address vas listed as viable for easy installation so I was supposed to just plug it in and follow provided instructions. After I've found out that I cannot set it up myself and I need a technician help, I've mailed a support ticket.
While I was available 24H each day I still had to call all participant service companies myself to obtain a termin for a technician visit.

My connection issue was fixed on October 27, so I had no internet for 15 days after signing a contract and I want that outage to be accounted: either substracted from my bill for this month or applied as a discount for next months.

Best regards,
Dmitrii

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1 Akzeptierte Lösung

Akzeptierte Lösungen
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SuperUser

Usually your contract starts by the initial connection of your cable modem -or- at max 14 days from the day it was initially enabled for activation. But you may check your first invoice for the day that it says as starting day - in case this is different from the activation date itself, feel free to come back here.

Lösung in ursprünglichem Beitrag anzeigen

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SuperUser

Usually your contract starts by the initial connection of your cable modem -or- at max 14 days from the day it was initially enabled for activation. But you may check your first invoice for the day that it says as starting day - in case this is different from the activation date itself, feel free to come back here.

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Smart-Analyzer

Great, thank you for the explanation!
I'll check the invoice when I receive it.

Best regards,
Dmitrii

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