Menu Toggle

Aktuelle Einschränkungen

 

  • MeinVodafone im Web: Selfservice MeinVodafone im Web Registrierung/Hinzufügen von Verträgen
  • Behoben: Mobil: Es kommt überregional zu Einschränkungen bei Mobilen Daten und Telefonie 2G/3G/4G
  • Behoben: MeinVodafone-App und MeinVodafone im Web Einschränkungen bei der Nutzung aller Dienste

 

Nähere Infos dazu findest Du im Eilmeldungsboard.

Close announcement

Störungsmeldungen Internet, TV & Telefon DSL

Siehe neueste

Internet not working for 7 days

Highlighted
Smart-Analyzer

Hello there
I am trying to reach vodafone with english support as my internet is not workign since 7 days. I am not able to get any suuport.

 

Thank you 

Ashish

Mehr anzeigen
4 Antworten 4
Highlighted
Moderator

Hi ashishk,

 

welcome to the Vodafone Community!

 

I'm sorry that you can not use your DSL connection.

 

I assume that you already checked all cables and restarted the modem.

 

I will have a look into this and will open a trouble ticket if needed.

 

Please send me a private message and tell me your name, customer number and your mobile phone number.

 

Regards,

Jens

#Stayhome und bleibt gesund
Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet. Bitte erstellt einen Thread, wenn Ihr Hilfe benötigt. Wir kümmern uns darum.

Mehr anzeigen
Highlighted
Smart-Analyzer

xxx

 

1. I have called several times to vodafone support , only once i got someone who speaks english 

2. I have reset my router and did all the steps to connet it back (MIC number and all)

3. I think there is a problem with myline  the telephone lines, 

4. I think i would have to get a technician to check my line (the main phone jack)

5. after one of the tenants left our building , it started happening. I guess they played with it

 

If you can call , or any one call , i can explain in detail.

 

Thanks

Ashish

xxx

 

@ashishk Edit: Personal data deleted. Do not post personal data in public. Sende them via private message to me. Jens-K

 

 

 

Mehr anzeigen
Highlighted
Smart-Analyzer

I also did not find any place to send you a private message so i just send it.

 

Thanks

Ashish

Mehr anzeigen
Highlighted
Moderator

Hi ashishk,

 

in order to send me a private message, click on my avatar. In my profile you will see a red button on the right "Sende eine private Nachricht".

 

You have to be logged to see this button.

 

Regards,

Jens

#Stayhome und bleibt gesund
Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet. Bitte erstellt einen Thread, wenn Ihr Hilfe benötigt. Wir kümmern uns darum.

Mehr anzeigen