Menu Toggle

Aktuelle Einschränkungen:

 

Mobil: Einschränkungen Mobile Daten 2G, 3G, 4G und 5G in Süddeutschland

MeinVodafone im Web:  Selfservice - MeinVodafone - Rechnung

E-Mail: Vodafone E-Mail verzögerter E-Mail Empfang/Abruf

Kabel: Ankündigung Ausfall aufgrund von Wartungsarbeiten

 

Nähere Informationen dazu findet Ihr im Eilmeldungsboard

Close announcement

Störungsmeldungen Internet, TV & Telefon Kabel

Siehe neueste

Internet loss at 3:12pm exactly!

Naocum
Daten-Fan

Hello.

Since I started with a new Vodafone Cable with the new modem, Vodafone Station, I had frequent internet losses. Simply all lights would go off, apart from power and it would get back after 10 minutes.

For the last 3-4 days, this happens EXACTLY at 3:12pm which is an important time frame personally due to home-office situation. I did not have this issue with the previous setup (Still Vodafone Cable, different modem).

Thanks!

Mehr anzeigen
3 Antworten 3
Martin59
Moderator

Hello Naocum,

 

in which state do you live and which cable router do you currently use?

 

Best regards, Martin

#Stayhome und bleibt gesund
Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet. Bitte erstellt einen Thread, wenn Ihr Hilfe benötigt. Wir kümmern uns darum.

Mehr anzeigen
Naocum
Daten-Fan

Hi Martin,
I live in Berlin, and as mentioned in the post, it is Vodafone Station.

Mehr anzeigen
Martin59
Moderator

Hello Naocum,

 

please send me the name of the contract holder, the date of birth, the complete address and the customer number via PN .

 

After that, leave a short feedback here and we'll be happy to take a closer look.

 

Many greetings, Martin

#Stayhome und bleibt gesund
Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet. Bitte erstellt einen Thread, wenn Ihr Hilfe benötigt. Wir kümmern uns darum.

Mehr anzeigen