Menu Toggle

Aktuelle Einschränkungen:

 

Mobil: Einschränkungen Mobile Daten 2G, 3G, 4G und 5G in Süddeutschland

MeinVodafone im Web:  Selfservice - MeinVodafone - Rechnung

E-Mail: Vodafone E-Mail verzögerter E-Mail Empfang/Abruf

Kabel: Ankündigung Ausfall aufgrund von Wartungsarbeiten

 

Nähere Informationen dazu findet Ihr im Eilmeldungsboard

Close announcement

Störungsmeldungen Internet, TV & Telefon Kabel

Siehe neueste

Internet down for nearly 24 hours

Elisabeth7
Smart-Analyzer

Hello, I'm having an issue I've had before. My router lights blinking, and the modem status is in process. I can connect to the WiFi but there is no internet.

 

I work from home and I'm a student and I'm paying 154 euros a month for this?!?! Is there any way I can get a replacement router that works, I'm tempted to cancel my contract with how Internet has been up and down for the last several days. 

 

The last time a worker came but we couldn't access the basement to completely reset everything so I'm not sure that would be useful. 

Mehr anzeigen
1 Antwort 1
Jens
Moderator

Hello Elisabeth7,

 

did you checked all the cable-connections? Are all cables undamaged and not cracked? Can you connect to the cable router and look at the UI or does it not work?

 

Regards

Jens

Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Öffentliche Lösungen helfen allen – schreib uns daher bitte einen Beitrag statt einer unaufgeforderten PN.
Private Daten erfragen wir bei Bedarf.

Mehr anzeigen