Menu Toggle

Aktuelle Einschränkungen

Derzeit kommt es zu Einschränkungen in der MeinVodafone App/ MeinVodafone Homepage.

Ebenfalls Einschränkungen gibt es beim Internet über Kabel im Raum Bremen- Leer.

Beim Telefonieren über Kabel nach Frankreich und Ungarn gibt es Beeinträchtigungen beim Verbindungsaufbau.

Nähere Informationen dazu findet ihr im Eilmeldungsboard.

Close announcement

Störungsmeldungen Internet, TV & Telefon Kabel

Internet disconnected
Smart-Analyzer

My Internet disconnected for 5minutes 2 or 3 times one day.And after disconnection, when i went to the modem site, it always says "In process ". I use kabel 500 from vodafone since 2 years ago. And this problem happened 1 week ago.Hope someone can help me.

Yujin Du

Mehr anzeigen
5 Antworten 5
Highlighted
Moderatorin

Hello duyj,

i want to check the connection. Please send me a PM with your customer data (name, adresse, customer number and date of birth).

Please contact me here again, when you sent the PM.

Regards

Moni

Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!

Alles Easy How To Hilfe !
Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet. Bitte erstellt einen Thread, wenn Ihr Hilfe benötigt. Wir kümmern uns darum.

Mehr anzeigen
Highlighted
Smart-Analyzer

I have sent my data. Please check.Ty for your help.

Mehr anzeigen
Highlighted
Moderatorin

Hello duyj,

here are some bugs on the line. I think we're gonna have to get an engineer to take a look at that. Would that be all right with you? What's the number where he can make an appointment with you?

Best regards.

Moni   

Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet. Bitte erstellt einen Thread, wenn Ihr Hilfe benötigt. Wir kümmern uns darum.

Mehr anzeigen
Highlighted
Smart-Analyzer

I sent a pm including my numbers.

Mehr anzeigen
Highlighted
Moderatorin

Hello duyj,

I created the ticket. The technician will contact you by phone and make the appointment with you.

Kind regards

Moni

Mehr anzeigen