Menu Toggle

Aktuelle Einschränkungen

  • Mobil Es kommt zu Verzögerungen bei der Auslieferung von SMS, überregional/SMS Benachrichtigungen der Mailbox sind auch betroffen.
  • MeinVodafone im Web: Selfservice MeinVodafone im Web Registrierung/Hinzufügen von Verträgen.
  • Mobil: Aktuell kann es zu Einschränkungen, bei der Nutzung des Mobilen Hotspots bei iOS Geräten kommen.
  • Mobil: Bei Huawei Mifi Routern und Embedded Modulen, kann es zu falschen APN Einstellungen kommen. 

Nähere Infos dazu findest Du im Eilmeldungsboard.

Close announcement

Störungsmeldungen Internet, TV & Telefon Kabel

Siehe neueste

Internet connection problem - particularly upstream

Highlighted
Daten-Fan
Daten-Fan

Hi. I have had serious connection problems for about two weeks. I did several tests. I replaced the coaxial cable and ethernet cable. I reset the modem. I switched off all connected devices and did several tests with only a single computer connected to the modem with a LAN cable. Unfortunately, nothing has solved the problem. Downstream seems fine, at least on Vodafone speed test web page, although I cannot reach downlink speeds as before. However, upstream performance is exremely degraded. Even my audio calls are getting disrupted. I am using the Vodafone TG3442DE modem. I have attached one of the speed test results.

Can someone help me with these please?

Thank You.

MC5

Mehr anzeigen
1 Antwort 1
Highlighted
Moderator

Hi MC5,

 

I will gladly check your connection. Send me your customer data (name, address, customer number, birthday) in a private message and let me know here that you have transmitted the data.

 

Regards

Wallace

#Stayhome und bleibt gesund
Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet. Bitte erstellt einen Thread, wenn Ihr Hilfe benötigt. Wir kümmern uns darum.

Mehr anzeigen