Menu Toggle

Vodafone Pass - MeinVodafone App zeigt "0MB gespart" an

Bei einigen Kunden wird derzeit das gesparte Volumen über den Pass in der MeinVodafone App nicht angezeigt. Wichtig: Die Abrechung der Pass-Apps im Hintergrund ist davon nicht betroffen, es handelt sich lediglich um einen Anzeigefehler. Der Fehler wird aktuell untersucht - Updates gibts es hier.

Close announcement

Störungsmeldungen Internet, TV & Telefon Kabel

Internet Storung Kabel Hilfe!!
Highlighted
Daten-Fan

Hallo, my internet modem has not been working since yesterday evening. I have turned it on and off again and nothing . The internet light is constantly blinking red. The devices can connect to the  wlan but they cannot reach the internet. I cannot speak to anybody because I am not fluent in German. Please help! Thanks in advance. 

Mehr anzeigen
1 Antwort 1
Moderator

Hey,

 

I can have a look at the connection Smiley (fröhlich) Do you send me your customer data (customer number, name, address and date of birth of the contract owner) via private message?

 

Please let me know in the article when you have sent me the data.

 

Regards

 

Tobias

Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet. Bitte erstellt einen Thread, wenn Ihr Hilfe benötigt. Wir kümmern uns darum.

Mehr anzeigen