abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du 
Aktuelle Eilmeldungen

TV: Kabelfernsehen wird Mietersache. Jetzt handeln!
Deine Störung ist nicht dabei? Dann nutz unseren Störungsfinder!

1

Frage

2

Antwort

3

Lösung

Internet Keeps on disconnecting multiple times a day
GautamR
Smart-Analyzer
Smart-Analyzer

I use the Red Internet & Phone 1000 Cable. Since 2 weeks my internet is getting disconnected continuously. I use around ˜5 devices. I need to restart my router to get the internet again. Can someone help with fixing the issue.

4 Antworten 4
Tobias
Ex-Moderator:in
Ex-Moderator:in

Hello,

I can take a look at the connection 🙂 Will you send me your customer data (private number, name, address and date of birth from the contract) via a
private message?

Then please let me know in the post when you have the data.

Regards

Tobia

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes!

@Tobias responded to you in private message

Moni_GK
Administrator:in
Administrator:in

Hello GautamR,

 

the line is clean. Are you connected via Ethernet or WiFi?

 

Greetings Moni

 Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes und Sternen!
 Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet - Bitte erstellt einen Thread. Die Community hilft!

I am connected through Wifi. I am using the router provided by vodafone