Störungsmeldungen Internet, TV & Telefon Kabel

Siehe neueste

Internet Keeps on disconnecting multiple times a day

Smart-Analyzer

I use the Red Internet & Phone 1000 Cable. Since 2 weeks my internet is getting disconnected continuously. I use around ˜5 devices. I need to restart my router to get the internet again. Can someone help with fixing the issue.

Mehr anzeigen
4 Antworten 4
Moderator

Hello,

I can take a look at the connection Smiley (fröhlich) Will you send me your customer data (private number, name, address and date of birth from the contract) via a
private message?

Then please let me know in the post when you have the data.

Regards

Tobia



Netz-Assistent How To Hilfe !

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes und Sternen!
Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet - Bitte erstellt einen Thread. Die Community hilft!
#bleibtgesund

Mehr anzeigen
Smart-Analyzer

@Tobias responded to you in private message

Mehr anzeigen
Moderatorin

Hello GautamR,

 

the line is clean. Are you connected via Ethernet or WiFi?

 

Greetings Moni



Netz-Assistent How To Hilfe !

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes und Sternen!
Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet - Bitte erstellt einen Thread. Die Community hilft!
#bleibtgesund

Mehr anzeigen
Smart-Analyzer

I am connected through Wifi. I am using the router provided by vodafone

Mehr anzeigen