Menu Toggle

Vodafone Pass - MeinVodafone App zeigt "0MB gespart" an

Bei einigen Kunden wird derzeit das gesparte Volumen über den Pass in der MeinVodafone App nicht angezeigt. Wichtig: Die Abrechung der Pass-Apps im Hintergrund ist davon nicht betroffen, es handelt sich lediglich um einen Anzeigefehler. Der Fehler wird aktuell untersucht - Updates gibts es hier.

Close announcement

Störungsmeldungen Internet, TV & Telefon Kabel

[English] [Help needed] Slow internet and ping spikes
Highlighted
Smart-Analyzer

Hello there,

 

I'm using Vodafone Kabel connection with 100 Mbps download and 50Mbps upload speeds (I added a separate pack for upload speed), and have Kunden-Nr. ***.

 

I'm observing sluggish internet from the last 4-6 days, and upload speed is horribly slow. And even netflix streams are blurry.  My download speeds used to range between 8 - 10 MBPS, but now those are down to 1-4 MBPS. I don't even have a WiFi-Hotspot/Homespot enabled. Please find the speed test results attached below (I don't really trust the download speed shown there!). Can someone please look into it and help me. And If you need any more information please do let me know.

 

Thanks,

Nagesh

 

Edit: Personal data deleted / Greetz, Su

Mehr anzeigen
1 Antwort 1
Highlighted
Moderator

Hello NageshPodilapu,

 

did you check the LAN connection? What does the speed test look like on another page or with a real download? Are the restrictions 24/7?

 

Best regards Fred

Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Öffentliche Lösungen helfen allen – schreibt uns daher bitte einen Beitrag statt einer unaufgeforderten PN.
Private Daten erfragen wir bei Bedarf.

Mehr anzeigen