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Antwort
Lösung
am 16.05.2019 14:38
Hello, I am a new user of Vodafone as of 13.05. Yesterday I attempted to install my router for the first time. After connecting with the cable, the router just stayed in the loading mode for the Internet - the Internet light just kept blinking red for 2 hours. Then I connected it again and left it overnight, however, in the morning it had still not connected. Any advice?
Kaiserslautern 67655
Hallo, ich bin seit dem 13.05. Ein neuer Benutzer von Vodafone. Gestern habe ich zum ersten Mal versucht, meinen Router zu installieren. Nach dem Anschließen des Kabels blieb der Router im Lademodus für das Internet - die Internet-LED blinkte nur 2 Stunden lang rot. Dann schloss ich es wieder an und ließ es über Nacht stehen, morgens hatte es jedoch noch keine Verbindung. Irgendein Rat? Kaiserslautern 67655
Gelöst! Gehe zu Lösung.
am 29.05.2019 09:04
Hello bivanov,
it seems there is a new appointment on May 31st in the morning. I assume the installation shall get finished then.
Kind regards,
Claudia
am 29.05.2019 09:12
Hello, I assume the same, but please don't close the ticket and the thread until I confirm that I indeed have Internet.
am 31.05.2019 09:20
Hello bivanov,
I saw the technician already installed your modem, does everything work now?
Kind regards,
Claudia
am 31.05.2019 09:23
Hello, yes, it was successfully installed after a replacement of the outlet in the apartment. Thank you very much for your help.
am 01.06.2019 17:38
Hello bivanov,
sounds nice, the technician make a good job.
Then i can close this thread.
Enjoy the connection and if you have a question, feel free to open a new thread.
Regards
Jens