Menu Toggle

Aktuelle Eilmeldungen:

BEHOBEN Mobil: Einschränkungen Mobile Telefonie und Daten 2G PLZ Gebiet 31xxx, 34xxx - 37xxx, 59xxx, 99xxx

BEHOBEN Kabel: Ankündigung Ausfall aufgrund von Wartungsarbeiten (24. September)

Kabel: Ankündigung Ausfall aufgrund von Wartungsarbeiten (27. September)

Kabel: Ankündigung Ausfall aufgrund von Wartungsarbeiten (28. September)

Kabel: Ankündigung Ausfall aufgrund von Wartungsarbeiten (29. September)

Kabel: Ankündigung Ausfall aufgrund von Wartungsarbeiten (30. September)

Kabel, DSL, Mobil  Ausfälle aufgrund von Hochwasser

 

Nähere Informationen dazu findet Ihr im Eilmeldungsboard

Close announcement

Störungsmeldungen Internet, TV & Telefon Kabel

Siehe neueste
Bad service
Shetty
Smart-Analyzer

Hello,

can somebody enlighten me how can I escape from Vodafone contract. I am sick of paying for this bad service. Everymonth approximately 30% of the time I do not have internet. I am spending more time and effort in reporting these problems to Vodafone than this monthly contract price. Not worth it. Totally unsatisfied. 

I am surprised in these technology times, Vodafone still strugling to provide internet in a city of Germany!!

Mehr anzeigen
5 Antworten 5
Tobias
Moderator

Hey @Shetty,

 

i would like to take a look at the connection Smiley (fröhlich) Can you send me your customer data (customer number, name, address and date of birth of the contract holder) via private message? We could solve this Smiley (zwinkernd)

Then please let me know in the post when you have sent me the data.

Regards

Tobias



Netz-Assistent How To Hilfe !

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes und Sternen!
Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet - Bitte erstellt einen Thread. Die Community hilft!
#bleibtgesund

Mehr anzeigen
Shetty
Smart-Analyzer

Thanks @Tobias , Just sent the message.

Mehr anzeigen
Tobias
Moderator

Hey @Shetty,

 

thanks for the data, i need your adress also Smiley (zwinkernd)

 

Regards

 

Tobias



Netz-Assistent How To Hilfe !

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes und Sternen!
Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet - Bitte erstellt einen Thread. Die Community hilft!
#bleibtgesund

Mehr anzeigen
Shetty
Smart-Analyzer

Hi @Tobias 

I have sent all needed information now. Any updates on problem resolution ?

thanks,


@Tobias  schrieb:

Hey @Shetty,

 

thanks for the data, i need your adress also Smiley (zwinkernd)

 

Regards

 

Tobias


 

Mehr anzeigen
R4mona
Moderatorin

Good morning Shetty,

Thank you for your data. Smiley (fröhlich)

 

I have just looked at your values. There are no abnormalities to be seen. The lines are running well.

 

We now have two options to help you:

1. Replace the router free of charge

2. recording a ticket, which I will forward to our internal technical department.

 

Please be so kind and let me know which way we want to go together.

 

Kind regards

R4mona



Netz-Assistent How To Hilfe !

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes und Sternen!
Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet - Bitte erstellt einen Thread. Die Community hilft!
#bleibtgesund

Mehr anzeigen