TV: Die Frequenzumstellung geht weiter. In unserem Blog findest Du alle relevanten Infos. Klick hier.
TV: Die Frequenzumstellung geht weiter. In unserem Blog findest Du alle relevanten Infos. Klick hier.
Frage
Antwort
Lösung
27.05.2023 11:48 - bearbeitet 27.05.2023 12:05
For 3 days the antenna which was near our house was removed and the customer service told us that the problem is in progress because there is a problem with the antenna and the problem will be fixed in 24 hours. 3 days later the problem is still there and they keep telling me to wait for an SMS telling me the problem is fixed.
I go to the internet via the sim card and have had no power for 3 days without knowing when the problem will be fixed.
As always, people are uninformed even if they work in customer service.
Anyone can provide information, I would appreciate it.
Dear Vodafone customer, when the technical limitation with processing number A_NEV25353456 has been resolved, we will inform you by SMS. Sorry for the inconvenience. Kind regards, your Vodafone team. Tip: Switch your device off and on again from time to time.
This is the SMS and the fault no.
am 10.06.2023 18:10
Das ist Grausam. Wir haben auch kein Empfang mehr. Wenn es wirklich ein Jahr dauert, müssen wir von dem Sonderkündigungsrecht gebrauch machen!
am 10.06.2023 18:28
100% bis 2024, wer weiß wann, eine neue Antenne wird installiert werden. Ich habe bereits 1 Vertrag gekündigt, jetzt warte ich auf den zweiten.
Was hier passiert ist einfach kein Respekt für uns als Kunden.
am 12.06.2023 08:11
Übrigens der 1st Level sieht es nicht als Störung auf der Störungskarte. Erst dem 2nd level wird diese Einschränkung sichtbar. Daher werden auch kaum Tickets durch den 1st Level aufgemacht. Meine Tickets werden einfach so geschlossen, mit dem Hinweis, schalten Sie das Telefon aus und ein.