1

Frage

2

Antwort

3

Lösung

can not find customer number or online registration umber
Jaykumar_Javiya
Smart-Analyzer
Smart-Analyzer

Hallo,

(Englische Übersetzung unten)

Ich habe den Vodafone UnityMedia - DSL-Vertrag von der Check24-Website erworben.

Ich habe weder eine Willkommens-E-Mail von Vodafone mit Kundendaten noch irgendwelche Details in der Router-Box erhalten, die ich erhalten habe.

Jetzt möchte ich meinen Vertrag im Vodafone-Portal hinzufügen und es wird entweder nach einem Online-Registrierungscode oder einer Kundennummer + Handynummer gefragt.

Ich möchte dringend meine Bankverbindung ändern, da mein altes Bankkonto geschlossen ist, kann ich von dort nicht mehr bezahlen. Bitte helfen Sie mir bei den Schritten, um einen Online-Registrierungscode oder eine Kundennummer zu erhalten.

 

Meine Details -

Name: Jaykumar Javiya

 

Danke für die Hilfe.

-----------------------------------------------------------------

 

Hi,

 

I have purchased Vodafone UnityMedia - DSL contract from the Check24 website.

I haven't got any welcome email from Vodafone with customer details, neither any details mentioned in router box which I received.

Now I want to add my contract in Vodafone portal and it asks for either an online registration code or customer number+ mobile number.

I want to change my bank details urgently, Since my old bank account is closed, I can not pay anymore from there. So please help me with the steps to get an online registration code or customer number.

 

My details - 

Name: Jaykumar Javiya

 

Thank you for the help.

 

 

1 Antwort 1
R4mona
Moderator:in
Moderator:in

Hey Jaykumar_Javiya,

sorry for the wait.

 

In order for us to take a closer look at your request, please send us a private message with the following data: Customer number, name, address, date of birth, state and current cell phone number.

 

Please report back here as soon as the message is out. Then we will take care of your request together.

 

Kind regards

R4mona

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes!