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Frage

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Antwort

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Lösung

problems with my DSL internet connection
DSLproblem
Rookie
Rookie

Dear Sir / Madam,

I am Shijin Raj, customer number xxxxxxxxxxx.

I have two problems with my internet connection:

1) I have tested the broadband and it only has a speed of 45 Mbps.
But I have chosen 500 Mbps.

2) I have requested the start of contract on 03.06.2019 for the purchase of the Internet contract on the Vodafone website. But it shows May 17, 2019 during my online login.

Please change the contract start date as as 03. June 2019.

Please note that I will send the same subject for the fifth time by e-mail. I got a call from the technical team who wanted to check the internet speed test, but on Saturday I've asked for a call if you want to check an internet speed test as the office hours are from Monday to Friday 7: (weekdays) 30 to 17: 00 are are).

 

I also have not received a solution for my request to change the start date of the contract.

I look forward to your quick response.

Your
Shijin Raj
Mob: 01516 xxxxxxxxx

German version :

Madame, Monsieur, Cher Monsieur,

Je suis Shijin Raj, numéro de client xxxxxxxxxx.

J'ai deux problèmes avec ma connexion Internet :

1) J'ai testé le haut débit et il n'a qu'une vitesse de 45 Mbps.
Mais j'ai choisi 500 Mbps.

2) J'ai demandé le début du contrat le 03.06.2019 pour l'achat du contrat Internet sur le site de Vodafone. Mais il apparaît le 17 mai 2019 lors de ma connexion en ligne.

Veuillez modifier la date de début du contrat au 03 juin 2019.

Veuillez noter que je vous enverrai le même sujet pour la cinquième fois par courriel. J'ai reçu un appel de l'équipe technique qui voulait vérifier le test de vitesse sur Internet, mais le samedi j'ai demandé un appel si vous voulez vérifier un test de vitesse sur Internet car les heures de bureau sont du lundi au vendredi 7 : (en semaine) 30 à 17 : 00 sont).

 

Je n'ai pas non plus reçu de solution pour ma demande de modification de la date de début du contrat.

J'attends avec impatience votre réponse rapide.

Votre
Shijin Raj
Mob : 01516 xxxxxxxxxx

 

Edit: @DSLproblem Please do not personel information publicly.

1 Antwort 1
Wallace
Ex-Moderator:in
Ex-Moderator:in

Hi Shijin,

 

I'll see if I can do anything for you. Send me your customer data (name, birthday, address, customer number) in a private message and then let me know that you have sent me data.

 

Regards

Wallace

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