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Antwort
Lösung
am 19.08.2019 10:18
I got a new Vodafone mobile connection with number transfer from another provider. I want the number to be transferred immediately. But its more than 2 weeks nothing happened.
Today I got the message from Vodafone that my number will be transferred on 1.10.2019. I want it to be transferred now. Please help.
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Ich habe eine neue Vodafone-Mobilfunkverbindung mit Nummernübertragung von einem anderen Anbieter erhalten. Ich möchte, dass die Nummer sofort übertragen wird. Aber es ist mehr als 2 Wochen nichts passiert.
Heute habe ich die Nachricht von Vodafone erhalten, dass meine Nummer am 1.10.2019 übertragen wird. Ich möchte, dass es jetzt übertragen wird. Bitte helfen Sie.
am 19.08.2019 16:34
Hi SRG12345,
it seems that you ordered the number transfer to the end of your old contract and not immediately. Otherwise your number would have been transferred within ~5 workdays to vodafone. Now it is only possible to delete the current transfer, and order it new. This time immediately.
Kind regards
Bernd
am 19.08.2019 16:53
Hi,
Thanks for your reply. As such there were many other complications with my new connection request. Therefore, the Vodafone shop representative from where I took the connection is canceling the contract right away. I agreed to it.
I would like to get confirmation from you if the cancelation is done or not?
Do I still have to pay anything to Vodafone while the connection is canceled within 14 days?
Please let me know. If you need the mobile number, I can send you through private message if you allow.
Thanks.
am 20.08.2019 08:38
Hallo,
Danke für deine Antwort. Als solches gab es viele andere Komplikationen mit meiner neuen Verbindungsanfrage. Aus diesem Grund kündigt der Vodafone-Handelsvertreter, von dem aus ich die Verbindung hergestellt habe, den Vertrag sofort. Ich habe zugestimmt.
Ich möchte von Ihnen eine Bestätigung erhalten, ob die Stornierung erfolgt ist oder nicht.
Muss ich noch etwas an Vodafone bezahlen, während die Verbindung innerhalb von 14 Tagen abgebrochen wird?
Lass es mich wissen, bitte. Wenn Sie die Handynummer benötigen, kann ich Ihnen eine private Nachricht senden, wenn Sie dies zulassen.
Vielen Dank.
am 20.08.2019 18:06
Hi SRG12345,
You can send me a private message including your number.
I will then check the status of your request.
Regards
Micha